Nutrilett® 5 päivän starttipaketti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko kukaan kokeillu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko kukaan kokeillu

Vieras
nyt pitäisi saada itteeni niskasta kiinni ja aloittaa laihdutus.. :ashamed: ei ole kuin 5kg tiputettavana, mut kuitenki..

oiskohan tosta apua, millä lähtis painonpudotus liikkeelle..?
onko kukaan teistä kokeillu tuota, kertokaa toimiiko se.. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:01 onko kukaan kokeillu kirjoitti:
nyt pitäisi saada itteeni niskasta kiinni ja aloittaa laihdutus.. :ashamed: ei ole kuin 5kg tiputettavana, mut kuitenki..

oiskohan tosta apua, millä lähtis painonpudotus liikkeelle..?
onko kukaan teistä kokeillu tuota, kertokaa toimiiko se.. =)
jos sulla on vaan 5kg tiputettavana niin silllon suosisin kyllä ennemmin sitä että käyt päivittäin vaikka lenkillä tai pyöräilemässä,syt paljon kasviksia ja hedelmiä (ei banaania).
vaihdat pastat ja leivät tummaan,syt vähärasvasta lihaa.
jätä pullat,sipsit ja karkit pois,aluksi kokonaan ja myöhemmin ku niitä ei enään niin tee mieli niin vaikka kerran viikossa.
alota joku harrastus.syö säännöllisesti ja siinä välissä aina purkkaa niin ei tee mieli kokoajan syödä jotain :) juo paljon vettä.

tsemppiä sulle,ja kaikille muille :wave:

toi nutrilet voi olla ihan hyvä alkuapu niille joilla tosiaan on paljon liikakiloja,tuolla saa varmaan motivaatiota :)

Patukat on ihan syötäviä, mutta mikään muu ei. Toimii, silloin jos on flunssassa ja mikään ruoka ei muutenkaan maistu miltään. silloinhan on ihan sama syökö mitään. Mutta paljon painoa pudottaneena, en voi nutriletin nimeen kyllä vannoa. Kyllä siihen muut keinot on löydettävä.

En voi kehua, menin lankaan ja ostin tuon. Patukat söin ja muutaman pirtelön...muut jääkaapin päällä jossain....Ei siitä mihinkään oikeesti ole. Nyt viime lauantaina ostin sitten Hanna Partasen Olet mitä syöt kirjan, ja sen hankintaa suosittelen kyllä jokaiselle !! Eihän painoa PYSYVÄSTI dieeteillä pudoteta, vaan elämäntapamuutoksilla !! :heart:
Itse Partasen ohjeita nyt katsellut pari päivää ja -1,7kg oli tänä aamuna. :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:28 HillaHillo kirjoitti:
En voi kehua, menin lankaan ja ostin tuon. Patukat söin ja muutaman pirtelön...muut jääkaapin päällä jossain....Ei siitä mihinkään oikeesti ole. Nyt viime lauantaina ostin sitten Hanna Partasen Olet mitä syöt kirjan, ja sen hankintaa suosittelen kyllä jokaiselle !! Eihän painoa PYSYVÄSTI dieeteillä pudoteta, vaan elämäntapamuutoksilla !! :heart:

Millanen tuo kirja on? Onko paljon ruokaohjeita ja valmiita ateriasuunnitelmia?

Mie olen ajatellut tuota kans, kunhan ensin muilla konsteilla pääsen vaikka 90 kiloon, niin sitten lisämotivaatioksi voisi kokeilla vaikka viikon noita Nutriletteja :)

Ei ne mitään herkkua ole, mutta kyllä ne alas menee =)

Heissan!
Itsekin suosin Hanna Partasen terveellisiä ohjeita. Tavallista ruokaa, rasvattomia tuotteita ja paljon vihanneksia. Sitte vielä lenkkeilyä tai muuta urheilua aina ku mahdollista ni kyllä auttaa. Joku neuvoi syömään purkkaa. Itsellä on huonoja kokemuksia purkan syönnistä laihduttaessa. Ruoan jälkeen voin syödä purkkaa, mutta jos otan vaikka 1-2 tuntia syömisen jälkeen niin se aktivoi mulla jotenkin nälän tunteen (tai siis ehkä lähinnä kyse on mieliteosta) ja sitte rupee tekeen mieli jotain hyvää. Iltaisin kun tekis mieli kaikkea mulla on lupa syödä vain tummaa näkkäriä (paljaaltaan). Ei sitä koskaan jaksa ku yhden tai kaksi viipaletta. On kuitupitoista ja vie kyllä nälän ja mieliteon tunteet herkkuihin. Näin ainakin mulla. Mulla on aika huonot kokemukset noista Nutrileteistä ja Nutrifasteita, vaikka sainkin niillä aikoinaan laihdutuksen hyvään alkuun. Oon aatellu liittyä Painonvartijoihin jos haluan saada kannustusta projektiini.

Mä olen joskus niitä jauhepirtelöitä käyttänyt. Ei mitenkään hyvän makuisia, mutta kyllä ne alas menee jonkin suolaisen tai kahvin ohella. Itse join juustoriisikakkujen kanssa, sai jotain pureskeltavaa eikä niissä paljon kaloreita ole kun syö kohtuudella.

Huonoa: äklö-makeita, tarvii jotain kyytipoikaa alas mennäkseen
Hyvää: nälkä lähtee moneksi tunniksi ja samoin makeanhimo pitkäksi aikaa

ei kokemusta tuosta 5-päivän starttipaketista,mutta niistä juomista kylläkin siis ne missä 15pss per paketti. Itse tykkään tuosta suklaanmakuisesta ja niitä otetaan 5pss/pvä ja pitävät hyvin nälän ja sisältää myökin kaikki tarvittavat vitamiinit yms Olen todennut todella toimivaksi itse tiputin 2vkossa 6,5kg eikä takasin ole tulleet :D

Tosta starttipaketista ei ole kokemusta, kun en raaski ostaa, maksaa ihan hitosti (menis viikon ruokarahat).

Mutta joskus silloin tällöin olen ostanut niitä patukoita. Joku suklaa juttu oli pahaa, maistui ihan ummehtuneelle :x mutta onkos se nyt caramellin makuinen (vai pelkkä toffee??) on hyvää! Ja ne valmiit juomat niin se capuccino (miten hei toi kirjotetaan?) on namia :p Voisin juoda niitä huvikseen vaikka koko ajan, ja jää kylmänä!

Paitsi, vaikka niissä lukee että korvais yhden aterian niin lounaaksi jos tuommoisen nauttii niin ei mee kuin korkeintaan tunti niin on niin kauhea nälkä että ruuan tekoon pitää kiirehtiä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:44 BlackCat kirjoitti:
\

Kirjassa on aika paljon ohjeita ruokiin...Sekä kahden viikon starttipaketti, siis ruokaohjeet tai ehdotelmat kahdelle viikolle. Ihan normaalia ruokaa syödään, mutta vähärasvaisina mm., sekä hedelmiä ja vihanneksia jne. Suositelen todella ! Käy vaikka kirjakaupassa kirjaa selailemassa. ;)

Mä olen kokeillut kerran eikä paino tippunut yhtään! :o :/
Sisko kokeili kans ja se sai tiputettua 10kg. :)

Mulla olisi ylimääräisenä noita ruokia ja patukoita siitä paketista jos joku olisi kiinnostunut ostamaan!! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 15:27 Vieras kirjoitti:
Mä olen kokeillut kerran eikä paino tippunut yhtään! :o :/
Sisko kokeili kans ja se sai tiputettua 10kg. :)

Mulla olisi ylimääräisenä noita ruokia ja patukoita siitä paketista jos joku olisi kiinnostunut ostamaan!! :wave:

Laitan tähän sähköpostiosoitteen jos joku olisi kiinnostunut! :)

wuorilehto@luukku.com

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 15:22 HillaHillo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:44 BlackCat kirjoitti:
\

Kirjassa on aika paljon ohjeita ruokiin...Sekä kahden viikon starttipaketti, siis ruokaohjeet tai ehdotelmat kahdelle viikolle. Ihan normaalia ruokaa syödään, mutta vähärasvaisina mm., sekä hedelmiä ja vihanneksia jne. Suositelen todella ! Käy vaikka kirjakaupassa kirjaa selailemassa. ;)

Paljonko tuo kirjaa suunilleen maksaa?

Yhteistyössä