N
Nipanäiti
Vieras
Olen käyttänyt tuota rengasta nyt 2kiertoa ja jo viimeksi ihmettelin kun olis pitäny olla menkat ja tuli vaan pari tippaa, ja nyt otin renkaan pois maanantaina ja vieläkään ei tipantippaa verta!!! Siis onko muilla käynyt näin vai pitääkö mun testata...?
Muuten olen ollut tosi tyytyväinen renkaan helppouteen!!
Muuten olen ollut tosi tyytyväinen renkaan helppouteen!!