Nuvaring ehkäisyrengas ja hiiva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti-70

Vieras
Noin puoli vuotta sitten taisi täällä olla kirjoittelua ehkäisyrenkaasta ja hiivaoireista.

Mulla ollut nyt Nuvaring käytössä 1,5 vuotta ja olen ollut tosi tyytyväinen!!!

Mutta, mutta: nyt on toinen hiivatulehdus menossa muutaman viikon sisällä. Eikä niitä ole ollut ollenkaan tuon 1,5 vuoden aikana. Voikohan tämä nyt johtua renkaasta ja siitä että limakalvot ohentuneet renkaan vuoksi? Limakalvot kyllä tuntuu ihan normaaleilta eli ei yhtään kuivilta.

Mitä kokemuksia muilla ollut tästä?

Voi harmi jos joudun lopettamaan ainoan "kelvolliseksi" toteamani ehkäisyn! :(

Mulla on ollut ehkäisyrengas nyt kolme kuukautta ja hiivaa ei ole enAÂ usein.Pillereitä syödessä mulla oli hiiva joka kuukausi:( Muuten en kyllä pidä renkaasta, välillä seksin jälkeen sattuu vatsaan ja tulee verta.. Ja tuntuu, et limakalvot on kuivunu tosi paljon. Olen myös tosi ärtyisä koko ajan. Ensi viikolla gynekologi, täytyy löytää joku muu ehkäisykeino..
Kuulostaa kyllä oudolta, että sulla tulisi hiiva renkaan takia, kun olet niin kauan sitâ jo käyttänyt. Ehkä edellinen hiiva ei ollut parantunut kunnolla ja nyt se uusii?

joo mulla oli rengas reilu puoli vuotta ja hiiva/joku muu yhtä ärsyttävä riivasi joka kk. Nyt sen tempasin kyllästyneenä suutuspäissäni pois (mielialanvaihtelut, jatkuva turha itkeminen, kutina, kuivuus, haluttomuus.........) ja toivon että hiiva ja kaikki muu katoaa. Oli kiva ja kätevä ehkäisykeino, mutta mutta... EI ENÄÄ IKINÄ!!!!! :headwall:
Nyt yritän keksiä että miten saisi ehkäisyn hoidettua ilman että muutenkin herkkä pääni sekoaisi hormooneista :whistle:

Mulla oli melkein kaksi vuotta rinkula käytössä. Toissa päivä otin pois kun noin 4kk aikana kokoajan kauhee kutina. NYt pari päivää pois olleena ei ole mitää enää. Joten hyvä ehkäisy mutta mulle kiitos riitti nyt.

Uusimmat

Yhteistyössä