NuvaRing ja jatkuva vuoto - mitähän tässä tekis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vain tässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vain tässä

Vieras
Eli, 29.3. minulla alkoi menkat ja aloitin silloin Nuvan käytön. Tässä jo siis reilu 2 viikkoa vuodettu menemään. Äsken jo näytti, että tiputteluvuoto lakkais kokonaan, mutta nyt parina päivänä tullut taas sen verran vuotoa että piti siirtyä pikkuhousunsuojasta siteeseen.

Muilla kokemuksia, kauankohan vuoto jatkuu ja loppuuko edes? Aiemmin olen käytäänyt Cerazette pillereitä ehkäisynä, jolloin vuoto myös vain jatkui ja käyttö kehotettiin lopettamaan. Että käyköhän tässä sitten samalla lailla, kestä kyllä enää yhtään hormoniehkäisykokeiluja, siirrytään miehen kanssa kyllä pelkkään kumiin, jos se aina tälläistä on... :(

Raskaana on kyllä mukava olla, kun ei tarvitse ehkäistä eikä ole vuotoa. Ärh.

Kun mä aloitin Nuvaringin käytön, oli tiputteluvuotoa lähes päivittäin koko sen ajan jonka ensimmäinen rengas oli käytössä. Toisen renkaan kohdalla ei ylimääräisiä vuotoja ollut enää ollenkaan eikä ole sen jälkeenkään näkynyt. Eli toivoa on!

mulla vähän samankaltaista juttua... ensin oli Yaz yhdistelmäpillerit joista oli vuota kokoajan ja ihan kunnolla tuli ei pikkuhousunsuoja riittänyt. jouduin kyllä lopettamaan ne jo 4viikon käytön jälkeen kun sain niistä migreenin ja verenpaine nousi liikaa. Sitten mulle määrättiin cerazettet joita söin 3kk ja joka ikinen päivä vuosin ja näilläkin sen verran runsaasti että ei pelkkää tiputtelua ollut joten oli pakko lopettaa. nyt vähän että mitäs sit kokeilee? kumit ei nappaa oikeen ja nyt nuo yhdistelmätkään ei vissiin käy migreenin takia.

Yhteistyössä