Nuvaring ja virtsavaivat, auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dami

Vieras
Aloitin nuvaringin elokuussa ja ehdin käyttää sitä vähän yli kolme kuukautta. Neljännen renkaan otin pois viikon käytön jälkeen. Elokuussa papassa minulla näkyi emätintulehdus, johon sain flagyl-tabletit. No se meni sillä, tai ainakin luulin niin.

Syksyllä (en muista tarkalleen mitä aikaa elettiin, koska vaivat alkoivat niin salakavalasti) minulla alkoi virtsatievaivat, kirvely, pissatti koko ajan. En edes musta montako kertaa vein labraan näytteen, joka oli joka kerta puhdas.Kävin lääkärissä monta kertaa, täysin turhaa. Vastaukset olivat epämääräisiä; yliaktiivinen rakko, vika korvien välissä jne. Tutkiminen lopetettiin aina virtsanäytteeseen, koska se oli puhdas. Sitten tajusin ottaa renkaan pois, oireet hellittivät hiukan, mutta eivät kokonaan.

Eräänä päivänä menin päivystykseen, koska en voinut olla koulussakaan, niin tuskainen oloni oli. Lääkäri kurkkasi alapäähäni ja sanoi että emätintulehdus. Ei ottanut minusta mitään kokeita, arvioi vain silmämääräisesti. Sain hiivaan diflucanin ja emätintulehdukseen taas flagyl-tabletit. Kuuri ei auttanut mitään.

Nyt joulun aikaan oli kaksi täysin oireetonta päivää, mutta eilen ja tänään on ollut oireita taas. Minusta tuntuu, että virtsaputkeen sattuu erityisesti silloin, kun olen juuri käynyt pissalla. Pissaaminen kirvelee hiukan ja nukkumaanmennessä minulla tuntuu paineen tunnetta alavatsassa ja rakossa.

Menen 3. päivä yksityiselle lääkärille, koska arvauskeskuslääkärit saavat minut raivonpartaalle epämääräisillä vastauksilla ja sillä etteivät voi tutkia eteenpäin. Mutta onko kenelläkään ollut samanlaista? Liittyykö nuvaring jotenkin siihen? Mitä helvettiä tämä voi olla, menetän kohta mielenterveyteni tämän takia!!

Anteeksi pitkä sepustus, kiitos jos joku jaksoi lukea.

Niin ja olen käyttänyt kaikenmaailman luontaistuotteet ja maitohappobakteerit, karpalovalmisteita ja c-vitamiinia käytän joka päivä. Ne ehkä helpottavat kirvelyä, mutta eivät poista vaivaa.

viimeisen neljän kuukauden aikana klamydia katsottiin negatiiviseksi kome kertaa. Aina ne lääkärit siitä höpöttää. Mutta ku ei ole se. Siispä ihmetyttää, että mikä helvetti minua vaivaa... Kohtalotovereita?!

viimeisen neljän kuukauden aikana klamydia katsottiin negatiiviseksi kome kertaa. Aina ne lääkärit siitä höpöttää. Mutta ku ei ole se. Siispä ihmetyttää, että mikä helvetti minua vaivaa... Kohtalotovereita?!

Mutta onko interstitielli kystiitti suljettu pois? se on virtsarakon tulehdus ilman bakteereja. kannattaa googlettaa. mummoni sairastaa tautia ja oireet jota kuinkin samankaltaisia. se voi puhjeta jo nuorenakin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä