Ny mulla on VIRALLISESTI vakituinen työsuhde! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
koeaika loppunut.. elämä hymyilee muutenkin, ens viikolla mennään tekemään kaupat meidän unelmakodista :heart: tosin se pitää rempata eka unelmaks. :D mut unelman tekee se, että pienellä pintarempalla se juuri se mitä ollaa aina haluttu :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Syksylla tulee kuitenkin lomautusilmoitus tuotannollisista ym. syistä, joten harkitkaa vielä isojen kauppojen tekoa.

Miksi ei saa elää tässä ja nyt nauttien siitä että NYT on elämä mallillaan?

Voihan toisaalta ajatella niinkin, että "enpä taida ottaakaan nyt lainaa ja ostaa unelmieni taloa, kun talous voi mennä hurjaan laskuun 15 vuoden päästä ja sitten olen ongelmissa lainani kanssa.."

Onnea vakituisesta työpaikasta ja ihanaa että saatte unelmien kodin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Syksylla tulee kuitenkin lomautusilmoitus tuotannollisista ym. syistä, joten harkitkaa vielä isojen kauppojen tekoa.

voi taivas!!! :headwall:

Mä sain ekan vakituisen työpaikan juuri ennen 2000-lukua. Työnantaja onkin pitänyt huolen että parin vuoden välein on yt:t ja työpaikat mukavasti vaarassa. Nyt näyttää menevän niin että joka toinen vuosi on mun työpaikka ja joka toinen vuosi ukon.

Ollaankin todettu, että se "vakituinen" työpaikka on vähän niin ja näin. Toki eri asia kuin nämä todelliset pätkätyöt, jossa kirjoitellaan parin kuukauden soppareita...

Typerää on pelätä kaikkea, mutta yhtä typerää on tuudittautua onnellaan. Varautuminen paskaan mäihään on kivempi tehdä ennen kuin liian myöhään. Talokaupoille vaan, mutta henkivakuutukset, yms kuntoon ja työttömyyskassan jäseneksi.

Yhteistyössä