Nykymuoti on niin tylsää ja kaikki naiset näyttää samalta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja boring
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

boring

Vieras
Junassa tuli tää mieleen, kun joka asemalla tuli ihan deja vu -olo naisia katsellessa. Kaikki 15-35 -vuotiaat on kuin yhdestä muotista, eli saappaat, pillihousut, lyhyt pusakka tai villakangastakki ja ruttuinen olkalaukku kainalossa. Rohkeimmilla ehkä värikäs huivi kaulassa, mutta muuten värit tummia tai valkoista. Plääh, tylsää. Teki mieli antaa palkinto kun yhden turkoosin takin näin. Pahinta on, ettei omatkaan vaatteet ole sen kummoisempia, vaan yhtä synkkää ja mitäänsanomatonta hautajaiskamaa kiskon minäkin päälleni. Aina puhutaan, että ruotsalaisketjut opettivat suomalaiset pukeutumaan trendikkäämmin, mutta on niillä myös tasapäistävä vaikutus yleiskuvaan.

Pahinta on pillifarkut tai sukkahousut/leggarit+hame tai joku pitkä paita.
ne on jotain niin oksettavan näköistä ja yhtäkään sellaista ihmistä en ole nähnyt kenelle tuo yhdistelmä sopis.

mulla on kyllä noita pillifarkkuja ja legginsejä kaapissa ... ollut jo 80-luvulta :D joten olen taas muodissa. Tosin folklorea on myös melkein pääasiassa. ja se on nyt muotia taas :D

Alkuperäinen kirjoittaja junttiko:
täällä poikkeus, eläissään en suostu pillifarkkuja laittamaan jalkaan.

Mäkään en käytä! 80-luvun ja 90-luvun vaihteessa mulla oli useat farkut, jotka laitettiin säären kohdalta vetoketjulla kiinni, kun muuten ei olisi mennyt.. Sitten sain pahimmillaan monta kertaa koulupäivän aikana krampin pohkeeseen! :/ Siitä jäi (viisastumiseni jälkeen) sitten lievä kammo säärestä tiukkoja farkkuja kohtaan.

Käytän joskus vähän kapeampia farkkuja, jos haluan niitten mahtuvan saapikkaaseen, mutta ainoastaan talvella ja ainoastaan pitkävartisten jalkineitten kanssa! Yleensä mulla on koko tämän vuosikymmenen ollut lahkeesta leveat 70-luvun tyyliset "liuhakefarkut". Olen täysin pihkassa kyseiseen farkkumalliin! =)

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja junttiko:
täällä poikkeus, eläissään en suostu pillifarkkuja laittamaan jalkaan.

peesi ne on kaameita

Mäkin peesailen. Mulle ei sopiisi sellaaset housut yhtään! Ja mä tykkään paljon enemmän leviälahkeesista housuista.

Villakangastakkia ei ole, sellaasen ehkä voisin haluta. Mutta mitään lyhyttä pusakkaa ei tule!

Mutta mä olen varmaan joittenkin mielestä aivan out ja juntti, mä esim. käytän mustavalkoosia tennareita. :D

Joo, ehkä pitäisi osata tehdä itse vaatteita tai ostaa vaatteita ulkomailta. Jos olisin hoikka, uskaltaisin ehkä käyttää enemmän erilaisia vaatteita. Nyt pulleana haluan hukkua massaan.

Yhteistyössä