K
"kääk"
Vieras
Siskoni soitti aamulla että pääsenkö avuksi kun hän on kipeä ja hänellä on 9pv ikäinen vauva. Perillä tajusin että sisko ON todellakin TOSI kipeä, kuumetta 40 astetta ja ihan horkassa tärisi, lähdettiin sitten saman tien päivystykseen, tulehdusarvot yli 350.. Synnytyksestä johtuva joku tulehdus siellä vatsassa ja antibioottitippaan jäi puolitajuttomana. Olisi saanut vauvan mukaan, mutta ei pysty hoitamaan. Lapsen isä ei ole kuvioissa. Lupauduin hoitamaan tätä vauvaa. Mutta mulla ei ole kyllä hajuakaan että mitä minä teen! Nyt apua! Siskolla oli pakkasessa onneksi lypsettyä maitoa niin sain vauvan nyt ruokittua ja nukkumaan, yksi pullo olisi vielä, mutta sitten loppuu. Millaista korviketta? Tuttelia? Siskoni on käyttänyt kestovaippoja, mutta minä en osaa, millaisia vaippoja voin ostaa? Sanokaa ihan tuotemerkki ja kilokoko, en ole yhtään perillä vaippa-asioista. Mitä muuta tarvitsen, jos vauva on hoidossani nyt ainakin tämän illan ja yön ja huomisen aamun ja...Kuinka kauan tuollaisesta tulehduksesta toipuu? Voiko vauva nukkua vaunukopassa? Millaisia määriä sitä korviketta annetaan? Nyt meni pullosta 90ml pumpattua maitoa.