Tämä ei nyt niin äkkiä tullut, mutta jospa ap:lle vielä ehtisi - jos ei nyt, niin seuraavaan kertaan =)
Ei niin usein, ei niin syvälle vaikka se tuntuukin niin helvetin hyvälle. Kaksi sen keksi mitä on seksi, sänky taikka puska aina sama tuska, joten miten ois?
*
En ole yhtä povekas kuin Pamela Anderson enkä yhtä tiukkapeppuinen kuin Demi Moore,mutta imen kuin WETTEX!
*
KUN AVAAT VIESTIN,NIIN SEKSIVIRUS - 2000 ON SIIRTYNYT PEUKALOASI PITKIN AIVOIHISI JA NAI JUURI PUNKKIA KORVAKÄYTÄVÄSSÄSI TAKAAPÄIN, tykkäät koska hymyilet.
*
Kun saa vähän väliä vähän väliä, ei ole sillä väliä, mutta kun ei saa vähän väliä vähän väliä, on sillä vähän väliä!
*
Lumikki on saanut potkut Disneyn studiolta! Hänet yllätettiin istumasta hajareisin pinoccion nenän päältä huutamassa: valehtele saatana!
*
Maan asukas, olen ET. Olen muuttanut itseni täksi tekstiviestiksi. Kun luet minua, nain silmiäsi, hymyilet, pidät siitä, olen puutteessa.
*
Mies -naisen paras lelu!
*
Miten olisi siivettömän punahuulisorsan metsästys noin niinku polvihollilta lakanan kajoa vasten?
*
Olet juuri interaktiivisessa yhdynnässä kanssani..hymyile kun saat orgasmin..!!
*
Pippeli hyppeli pitkin siltaa, sanoi naaraalle Hyvää iltaa, jos olet naaras, levitä haaras, tungen syvälle, tuntuu hyvälle... vastaus on KYLLÄ.
*
Saanko sua rakastaa, kielelläni koskettaa. Tunkeutua sinuun vaan, voin kun olis ihanaa!
*
Sanomakeskus tiedottaa: SIM-korttinne kosteusprosentti on yli 95. Oletteko viime aikoina lähetelleet pelkkiä märkiä viestejä?
*
Seksi ei ole vastaus, se on kysymys. Vastaus on KYLLÄ
*
Sexi: se tekee iloiSEXI, jopa totiSEXI, ehkä uniSEXI, yleensä se tekee tyytyväiSEXI, ellei mene nyhjäämiSEXI tai siirry huomiSEXI ja silloin yöt menee valvomiSEXI...
*
Tie sitkö et tä lii alli n en s eks i v oi aih eut taa luk ihäi ri öit ä
(paitsi että nythan voisit kirjoittaa, että liian vähäinen seksi...

)
*
Tämä on testi jolla mitataan pystytkö saamaan orgasmin psyykkisesti. Jos hymyilet juuri nyt olet saanut sen. ONNEA VOITTAJILLE !!!
*
Ykskasin kone pellin alla takoo, kieli lipoo korvaa ja käsi hakee vakoo. Ja tyttökin tietää mitä haluu, automiehen kovaa kaluu! Sitä tyttö saa, eteen sekä taa!
*