Nyt äkkiä joku ihanan eroottinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Loppui sänky kesken,
kesken kiimaisten leikkien.
Aino piiskas Ahtii,
samalla katsoi naapurin Mattii.
Ahti katsoi Ainoo ja vemppas,
Aino heti Pekan lemppas.
Kolmin aina kivempaa on,
ei tarvitse toisen reiän olla onneton

Tämä ei nyt niin äkkiä tullut, mutta jospa ap:lle vielä ehtisi - jos ei nyt, niin seuraavaan kertaan =)

Ei niin usein, ei niin syvälle vaikka se tuntuukin niin helvetin hyvälle. Kaksi sen keksi mitä on seksi, sänky taikka puska aina sama tuska, joten miten ois?

*

En ole yhtä povekas kuin Pamela Anderson enkä yhtä tiukkapeppuinen kuin Demi Moore,mutta imen kuin WETTEX!

*

KUN AVAAT VIESTIN,NIIN SEKSIVIRUS - 2000 ON SIIRTYNYT PEUKALOASI PITKIN AIVOIHISI JA NAI JUURI PUNKKIA KORVAKÄYTÄVÄSSÄSI TAKAAPÄIN, tykkäät koska hymyilet.

*

Kun saa vähän väliä vähän väliä, ei ole sillä väliä, mutta kun ei saa vähän väliä vähän väliä, on sillä vähän väliä!

*

Lumikki on saanut potkut Disneyn studiolta! Hänet yllätettiin istumasta hajareisin pinoccion nenän päältä huutamassa: valehtele saatana!

*

Maan asukas, olen ET. Olen muuttanut itseni täksi tekstiviestiksi. Kun luet minua, nain silmiäsi, hymyilet, pidät siitä, olen puutteessa.

*

Mies -naisen paras lelu!

*

Miten olisi siivettömän punahuulisorsan metsästys noin niinku polvihollilta lakanan kajoa vasten?

*

Olet juuri interaktiivisessa yhdynnässä kanssani..hymyile kun saat orgasmin..!!

*

Pippeli hyppeli pitkin siltaa, sanoi naaraalle Hyvää iltaa, jos olet naaras, levitä haaras, tungen syvälle, tuntuu hyvälle... vastaus on KYLLÄ.

*

Saanko sua rakastaa, kielelläni koskettaa. Tunkeutua sinuun vaan, voin kun olis ihanaa!

*

Sanomakeskus tiedottaa: SIM-korttinne kosteusprosentti on yli 95. Oletteko viime aikoina lähetelleet pelkkiä märkiä viestejä?

*

Seksi ei ole vastaus, se on kysymys. Vastaus on KYLLÄ

*

Sexi: se tekee iloiSEXI, jopa totiSEXI, ehkä uniSEXI, yleensä se tekee tyytyväiSEXI, ellei mene nyhjäämiSEXI tai siirry huomiSEXI ja silloin yöt menee valvomiSEXI...

*

Tie sitkö et tä lii alli n en s eks i v oi aih eut taa luk ihäi ri öit ä

(paitsi että nythan voisit kirjoittaa, että liian vähäinen seksi... ;) )

*

Tämä on testi jolla mitataan pystytkö saamaan orgasmin psyykkisesti. Jos hymyilet juuri nyt olet saanut sen. ONNEA VOITTAJILLE !!!

*

Ykskasin kone pellin alla takoo, kieli lipoo korvaa ja käsi hakee vakoo. Ja tyttökin tietää mitä haluu, automiehen kovaa kaluu! Sitä tyttö saa, eteen sekä taa!

*

Yhteistyössä