Nyt alkaa olla murto-osa kirppari kamoista valmiina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Tuota vaatetta on kerääntyny niin paljon. Nyt ensimmäinen satsi menossa kirpparille, pitää vissiin ottaa pöytä heti moneksi viikoksi, että saa sitte lisäillä kun ei nuo millään mahdu kerralla pöytään, kun kellarista löytyy vielä kolme jätesäkillistä ja muutama pahvilaatikollinen liian pieniä vaatteita :o
Tuola oli aika halpa viikkovuokra verrattuna spr-kirppariin, tuola on vaan 20? viikko ja lisäviikot 15?. Jos sitä sais kesälomarahat kasaan :whistle:

Me vietiin viime perjantaina lasten vanhat vaatteet kirpparille, yhteensä 180 vaatetta!
Näyttäs siltä et niitä palautuu kotiinkin vielä karmea kasa...
Seuraavaks sitten huuto.nettiin vaatepaketteja.

Lasten vaatteisiin pitäs keksiä joku laki, et ne saa palauttaa liikkeeseen sen jälkeen kun ne on jääny pieneksi ja sit kauppas maksas niistä suoraan pari euroa!

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Me vietiin viime perjantaina lasten vanhat vaatteet kirpparille, yhteensä 180 vaatetta!
Näyttäs siltä et niitä palautuu kotiinkin vielä karmea kasa...
Seuraavaks sitten huuto.nettiin vaatepaketteja.

Lasten vaatteisiin pitäs keksiä joku laki, et ne saa palauttaa liikkeeseen sen jälkeen kun ne on jääny pieneksi ja sit kauppas maksas niistä suoraan pari euroa!

Niinpä, ei olis joka kaappi täynnä vaatetta. Mä sain lahjaksi niin paljon vaatetta kun pojat syntyi, ja kaikkia on tietysti kaksin kappalein samanlaisia :D Ja nuo 70-80cm on niinku uusia, ku niitä saatiin niin paljon :/ Toivottavasti saadaan edes jotain kaupaksi. Mä en oo vielä tuota netissä myyntiä harkinnu, kauhee homma niissä postituksissa ja kuvaamisissa... niinku tuo hinnottelu olis helppo homma :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Niinpä, ei olis joka kaappi täynnä vaatetta. Mä sain lahjaksi niin paljon vaatetta kun pojat syntyi, ja kaikkia on tietysti kaksin kappalein samanlaisia :D Ja nuo 70-80cm on niinku uusia, ku niitä saatiin niin paljon :/ Toivottavasti saadaan edes jotain kaupaksi. Mä en oo vielä tuota netissä myyntiä harkinnu, kauhee homma niissä postituksissa ja kuvaamisissa... niinku tuo hinnottelu olis helppo homma :laugh:

Me klo 4 asti torstai yönä hinnoteltiin vielä vaatteita ja putsailtiin leluja, sillon alko toi nettiin valokuvaaminen tuntua mukavan aikatauluttomalta hommalta
:D
Tytöllä taas jäi älyttömästi vastasyntyneen vaatteita käyttämättä, kun oli syntyessään 52cm ja 4,7kg... Pikkusia vauvan vaatteita oli ihan turha yrittää venyttää päälle :D

Toivottavasti saat kaikki myytyä!

Me klo 4 asti torstai yönä hinnoteltiin vielä vaatteita ja putsailtiin leluja, sillon alko toi nettiin valokuvaaminen tuntua mukavan aikatauluttomalta hommalta
:D
Tytöllä taas jäi älyttömästi vastasyntyneen vaatteita käyttämättä, kun oli syntyessään 52cm ja 4,7kg... Pikkusia vauvan vaatteita oli ihan turha yrittää venyttää päälle :D

Toivottavasti saat kaikki myytyä!

Edes muutama jätesäkillinen sais kadota :whistle: Sitte olis vielä kaks turvapenkkiä, rattaat, sähkömopot, pinnasängyt, syöttötuolit ja traktorit... Ajattelin niitä mennä myymään jonain aurinkoisena päivänä tuonne ulkokirpparille. Varmaan hauskan näköstä, ku mulla on kaikkea kaksin kappalein :laugh:

Edes muutama jätesäkillinen sais kadota :whistle: Sitte olis vielä kaks turvapenkkiä, rattaat, sähkömopot, pinnasängyt, syöttötuolit ja traktorit... Ajattelin niitä mennä myymään jonain aurinkoisena päivänä tuonne ulkokirpparille. Varmaan hauskan näköstä, ku mulla on kaikkea kaksin kappalein :laugh:

Kuis muksut suhtautuu lelujen katoamiseen?
Meil poika yrittänyt haalia kaikki mahdolliset lelut itelleen, kun myydän ihan käyttökelpoisiakin leluja ihan vaan sen takia, että niitä on niin paljon!

Kuis muksut suhtautuu lelujen katoamiseen?
Meil poika yrittänyt haalia kaikki mahdolliset lelut itelleen, kun myydän ihan käyttökelpoisiakin leluja ihan vaan sen takia, että niitä on niin paljon!

Ei sais mitään myydä, ne pitää laittaa salaa. Jos yrittäis niiden aikana niitä laittaa myyntiin, niin tulis kova mekkala :laugh: Sama homma vaatteiden kanssa, kaikki polveen asti ylettyvät housut pitäis säästää ja kaikki paidat, jotka on jo niin pieniä että napa vilkkuu. Yritän joka paikan tyhjentää salaa. Onneksi ne ei noista ihan vanhoista vaatteista enää pahemmin välitä, kaikkea pitää vaan saada kokeilla :kieh:

Yhteistyössä