Keskityn nyt enemmän itseeni ja poikaani. Unohdan sen tyhmän miehen joka minua satutti. Ei siitä olisi loppujen lopuksi mitn tullut vaikka yhdessä oltaisiin oltu. Koko eilisen taas sitä olen itkenyt ja nyt riittää jo! Maailma on miehiä täynnä ja kyllä se oikea eteen tupsahtaa kun on sen aika. Olen jo masennuksen partaalla, onneksi sen huomasin ja tajusin niin toivottavasti pystyn sen estämään. Ruokaa en ole jaksanut tehdä, en juuri mitn.. Niin onneton ja säälittävä olen ollut. Nyt loppu!
Tänään laitan opiskelut siihen vaiheeseen että pääsen kunnolla aloittaa. Aamun olen siivonnut ja kohta jatkan, koti kun on siisti ja puhdistettu kaikesta huonosta energiasta niin on sit hyvä olla
.
Huomasin myös että mulla on tunnelukko joka täytyy avata, siihen asiaan liittyviä kokemuksia olisi kiva kuulla. Itseni kuntoon laitan nyt, kaiken paskan joudun käymään tosin läpi mitä sitä on tullut koettua mutta tieto siitä että tulen olemaan se sama Minskii kuin ennenkin niin antaa energiaa
. Enää minua ei pompotella eikä pidetä itsestään selvyytenä!
Tulipa pitkä selostus. Teki hyvää tämäkin kirjoitus tänne kirjoittaa
.
Tänään laitan opiskelut siihen vaiheeseen että pääsen kunnolla aloittaa. Aamun olen siivonnut ja kohta jatkan, koti kun on siisti ja puhdistettu kaikesta huonosta energiasta niin on sit hyvä olla
Huomasin myös että mulla on tunnelukko joka täytyy avata, siihen asiaan liittyviä kokemuksia olisi kiva kuulla. Itseni kuntoon laitan nyt, kaiken paskan joudun käymään tosin läpi mitä sitä on tullut koettua mutta tieto siitä että tulen olemaan se sama Minskii kuin ennenkin niin antaa energiaa
Tulipa pitkä selostus. Teki hyvää tämäkin kirjoitus tänne kirjoittaa