Nyt alkoi ahdistamaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apuva"

Vieras
Elikäs olen tapaillut yhtä miestä ja hän asuu eri paikkakunnalla. Ehdotti ensimmäisellä kerralla kahveja ja halusi tarjotakin..seuraavalla kerralla halusi tarjota pitsat. Sitten on käyty vielä toisillakin pitsoilla ja useammilla kahveilla..koska ei ole oikein muutakaan paikkaa minne mennä. (en halua tuoda vielä näytille lasten eteenkään)

Ongelma on nytten tämä: Mua hävettää olla näin köyhä ettei mulla olisi edes vara mitään ostaakaan, hyvä että saan kotia ostettua ruokaa. Mies on siis maksanut joka kerta ja huomennakin se on tulossa tänne..kysyi vaan että käydäänkö me kahvilla.. En haluaisi "siipeillä" mutta kun ei ole itelläkään rahaa haaskata mihinkään kahviloihin..että kehtaanko puhua tuosta asiasta, alkoi kyllä nyt niin vaivaamaan.
Niin paljon että meinasin jo perua koko tapaamisen.
Enkä minä välttämättä mitään kahveja tarttiskaan kunhan vaan saisin olla miehen lähellä..ja seki tapahtuu autossa kun ei ole muutakaan paikkaa. Mietin vaan koko ajan että kuinka paljon minusta tulee kustannuksia..

Hm no voi että.. : /
Jos joskus kun mies pyytää sua sinne, nii voithan vihjata vähistä rahoista sanomalla ettei sull nyt ole rahaa reissata..

Mun kokemuksen mukaa mies kyllä mielellään tarjoo, jos hälle muuten ollaan ystävällisiä ja rehellisiä :)
Kunhan itse muistat ettei se silti velvota sua mihinkään....!

Oisko teillä päin mitään kivaa ulkoilualuetta mihin mennä kävelee? Näköalapaikkaa? Pyydä ajaa sellaseen, kävelkää, teet reppuun termariin kahvit ja pari voileipää mukaan. Varmasti mies tykkää enempi ku kahvilassa istumisesta :)

Eipä täällä ole mitään näköalapaikkoja..
Mies on kerran hakenut mut luokseen ja tuonut illalla takaisin, että siitäkin tulee jo 250 km ajoa, sanoo ettei haittaa ja mielellään hakee. Ja noista tarjoamisista kun kiitän sanoo vaan että hyvä kun kelpasi.
En tiedä, kyllä hänellä varmaan sitä rahaa onkin, koska oli varaa ostaa ihan uusi autokin..
Mies on melkoisen tykästynyt minuun ja minä häneen, eikä tässä mitään muuta ongelmaa olekaan paitsi nämä häpeän tunteet jotka minulla nyt pyörii päässä..mutta ehkä saan puhuttua miehellekin näistä (raha-asioista on vaan vaikea puhua).

Onko naiset nykyisin niin "tasa-arvoistuneita" ettei rehelliset herrasmiehen tarjoamat kahvit ja safkat kelpaa?

Kyllä. Ja se johtuu siitä, että niitä rehellisiä herrasmiehiä on todella vähän.
Itse olen tavannut eläissäni yhden Suomessa.

Mikä on siksees ihmeellistä, sillä naisiin vetoaa erittäin paljon herrasmiesmäisyys.

NIin ja onha sitä ehtinyt kuulla aika montaa nillittävää miestä "se akka vei kaikki mun rahat..."

[QUOTE="pieras";29734339]
NIin ja onha sitä ehtinyt kuulla aika montaa nillittävää miestä "se akka vei kaikki mun rahat..."[/QUOTE]

No jopas on kyllä sikoja kun ei antanut akkojen viedä kaikkia rahojaan.

Nii kylhän varmaan mies on jo osannut päätelläkin ettet mikään rikas ole jos yh ja lapsia..
Ymmärrän kyll että hävettää.. jos vähän juttelet miehelle...? Vaikka kierrellen että joudut kyllä olee tosi tarkka rahojen kanssa, nii ymmärtää varmasti. Ja suhtaudut sen jälkeen tarjoamisiin, niin että mies haluaa vaan viettää aikaa sun kanssa, pientä panostusta sinuun ja teidän yhteiseen aikaan.
Mut älä ny hyvä nainen ainakaan peru... :) kuullostat onnelliselta. Ja mieskin mukavalta tapaukselta? Nii älä nyt ainakaan selittämättä lopeta..

Yhteistyössä