Nyt alkoi laihdutus! (Reductil)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Abbott on kuulemma viime viikolla ilmoittanut, että kaikki Reductilin tutkimukset on lopetettu. Lääkärin mukaan tämä näyttää siltä, että koko lääke vedetään pian pois markkinoilta.
Vielä sillä on kuitenkin voimassa oleva myyntilupa.
Lääkäri lupasi ottaa asiasta paremmin selvää, ja sillä välin minun pitää käydä sydänfilmissä.
Xenicalia se lääkäri sitten mahdollisesti aikoo määrätä.

Sen lisäksi piti minulle oppitunnin terveellisestä syömisestä.

Mut kun mä haluan päästä eroon vain niistä kaikenmaailman mielihaluista!

Sain lääkäriltä sähköpostia. Eli kyllä Reductil on jatkossakin saatavilla.
Sydänfilmissä ei mitään hälyttävää.
Lääkäri halusi tavata minut vielä uudellen, ja menen perjantaina käymään. Ilmeisesti lääkärini ei haluaisi vielä purkaa tuot mielialalääkitystä, ja Reductilia ei voi sen kanssa käyttää samanaikaisesti.

Enpä ole aikoihin kirjotellu..
Paino on nyt tippunu 15,5kg, mutta joudun ilmeisesti lopettamaan Redut :(

Mulla on nyt pidemmän aikaa tiputellu. Alko joskus pari kuukautta sitten. Aluks en osannu epäillä Redua kun alko niin, että vuotoa oli noin joka kolmas viikko (mulla hormonikierukka). Sitten alko tiheentymään joka toinen vikko ja nyt olen vuotanu jo 1,5 vko putkeen. Lisäks tuli verta nenästä alkuviikolla.

Luin mahdollisista oireista:
"Kuten muidenkin serotoniinin takaisinottoa estävien lääkkeiden käytön yhteydessä, saattaa verenvuotoriski (kuten gynekologisten, mahasuolikanavan ja muiden iho- tai limakalvovuotojen riski) kasvaa sibutramiinia käyttävillä potilailla. Siksi sibutramiinia tulee antaa varoen potilaille, jotka ovat alttiita verenvuototapahtumille tai jotka käyttävät samanaikaisesti hemostaasiin tai verihiutaleisiin vaikuttavia lääkkeitä."

Oon myös ihmetelly helposti tulleita mustelmia:
"Ihon ja ihonalaiskerroksen häiriöt: Alopesia, ihottuma, urtikaria, ihon verenpurkaumat (ekkymoosi, petekiat)"

Lisäks mua on kutittanu joka puolelta jonkin aikaa ja senki laitoin kuivan ihon piikkiin, mutta edellisen lisäks:
"Immuunijärjestelmän häiriöt: Allergiset yliherkkyysreaktiot vaihdellen vähäisistä iho-oireista ja urtikariasta angioedeemaan ja anafylaksiin"

Oon siis jättäny Redut nyt pois ja ens torstaina on lääkäriin aika.

hei.minä sain tänään lääkäriltä kuurin ja aloitan huomenna.Miten eka päivät menee lääkkeen kanssa, onko mitä sivuvaikutusia vai onko jollakin ollut? Paljoko tippunut paino kk.ssa? Pakko kokeilla kun sain ton.

Itse aloitin Redut 27.4.
Ensimmäiset 4 viikkoa meni ihan hyvin, kuutisen kiloa. Sitten on ollut tahti huomattavasti hitaampaa, tosin nälkäkin palasi takaisin. Aloitin 10 mg ja tänään pitäisi aloittaa uusi kuuri 15 millisellä, toivotaan että tehoaa. Kokonaislasku siis n 7 kg.

Itsellä sivuoirena päänsärkyä ja masennusta. Mutta takuulla jatkan niin kauan kuin ikinä pystyn.
Painoindeksi oli aloittaessa 44 nyt 40 ja risat.

Lähtötilanne 125kg ja nyt 6 viikon jälkeen 112kg.

Tehokasta ainetta napostelunhalu hävinnyt kokonaan ,itellä 10mg.Aineenvaihdunta vaan tuntuu melkein loppuvan ja juodakkin unohtaa.

Sivuoireina unettomuus,heikompi potenssi.Tunnen itseni supermieheksi joka pystyy mihin vaan...

Mulla auttoi kyllä lääke, mutta sen jälkeen saa olla tosi tarkkana ettei paino pääse nousemaan takasin. Eli, ei tosiaankaan mikään ihmeitä tekevä pilleri, mut alkusysäykseen hyvä. Mulle ei tullu oireita, ruokahalu vaan väheni, ja tehokas oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvain:
Itse aloitin Redut 27.4.
Ensimmäiset 4 viikkoa meni ihan hyvin, kuutisen kiloa. Sitten on ollut tahti huomattavasti hitaampaa, tosin nälkäkin palasi takaisin. Aloitin 10 mg ja tänään pitäisi aloittaa uusi kuuri 15 millisellä, toivotaan että tehoaa. Kokonaislasku siis n 7 kg.

Itsellä sivuoirena päänsärkyä ja masennusta. Mutta takuulla jatkan niin kauan kuin ikinä pystyn.
Painoindeksi oli aloittaessa 44 nyt 40 ja risat.

Aloituksesta nyt n. -13 kg

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on nyt kuukauden kokeilukuuri. Kyllä siinä ajassa jo huomaa, että auttavatko.
Hinta on aika kova (57?/28 kpl) mutta mielelläni sen maksan jos auttavat.

Tuolla rahalla ostais jo aika paljon sulatonta voita ja tummaa suklaata:-)
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=942098#p942098

Alkuperäinen kirjoittaja -C-:
Abbott on kuulemma viime viikolla ilmoittanut, että kaikki Reductilin tutkimukset on lopetettu. Lääkärin mukaan tämä näyttää siltä, että koko lääke vedetään pian pois markkinoilta.
Vielä sillä on kuitenkin voimassa oleva myyntilupa.

...Sen lisäksi piti minulle oppitunnin terveellisestä syömisestä.

Käskikö lopettaa glutamaatit ruoasta? Ne kun pitävät yllä sitä makeanhimoa, koska ne vahvistavat aistimuksia... ?

Toinen juttu olis se, et jos et syö riittävästi rasvaa, ei elimistö pysty valmistamaan tarpeeksi D-vitamiinia ja ne teolliset taas turvottaa, kun eihän ne sovi kaikille edes maitoon lisättynä - ts maitokin menee pilalle niillä:-(

Alkuperäinen kirjoittaja elimistö tarvii kolesterolia!:
Käskikö lopettaa glutamaatit ruoasta? Ne kun pitävät yllä sitä makeanhimoa, koska ne vahvistavat aistimuksia... ?

Niin, se on ihan tutkittu juttu ja dlutramaatit aiheuttavat vieläpä solukuolemaa, on se vakavampi asia, mut tässä riippuvuustutkimus:
http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_2007/nro_3_2007/retkahtamisen_biologiaa_tutkitaan_koe-elaimilla/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Enpä ole aikoihin kirjotellu..
Paino on nyt tippunu 15,5kg, mutta joudun ilmeisesti lopettamaan Redut :(

Mulla on nyt pidemmän aikaa tiputellu. Alko joskus pari kuukautta sitten. Aluks en osannu epäillä Redua kun alko niin, että vuotoa oli noin joka kolmas viikko (mulla hormonikierukka). Sitten alko tiheentymään joka toinen vikko ja nyt olen vuotanu jo 1,5 vko putkeen. Lisäks tuli verta nenästä alkuviikolla.

Luin mahdollisista oireista:
"Kuten muidenkin serotoniinin takaisinottoa estävien lääkkeiden käytön yhteydessä, saattaa verenvuotoriski (kuten gynekologisten, mahasuolikanavan ja muiden iho- tai limakalvovuotojen riski) kasvaa sibutramiinia käyttävillä potilailla. Siksi sibutramiinia tulee antaa varoen potilaille, jotka ovat alttiita verenvuototapahtumille tai jotka käyttävät samanaikaisesti hemostaasiin tai verihiutaleisiin vaikuttavia lääkkeitä."

Oon myös ihmetelly helposti tulleita mustelmia:
"Ihon ja ihonalaiskerroksen häiriöt: Alopesia, ihottuma, urtikaria, ihon verenpurkaumat (ekkymoosi, petekiat)"

Lisäks mua on kutittanu joka puolelta jonkin aikaa ja senki laitoin kuivan ihon piikkiin, mutta edellisen lisäks:
"Immuunijärjestelmän häiriöt: Allergiset yliherkkyysreaktiot vaihdellen vähäisistä iho-oireista ja urtikariasta angioedeemaan ja anafylaksiin"

Oon siis jättäny Redut nyt pois ja ens torstaina on lääkäriin aika.

Uusimmat

Yhteistyössä