Nyt anoppi teki viimeisen teon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Alisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Alisa"

Vieras
Anoppi haki tänään lapset tarhasta, kun meillä palaverit paukkui. Kun tulin kotiin, niin lapsilla oli pillimehut edessä ja suffelikääröt lattiala. Niin monta kertaa käytö lasten ruoka-ajat läpi ja olin laittanut tekstarin, että mulla tullessa ruuat amicasta kaikille :(

Anoppi itse ylipainoinen ja niin olisivat lapsenikin,jos saisi päättää.

Höpöhöpö! Mitä sitten? Jos itse tarvitset anopin apua, niin tuskinpa lapset siitä kärsii, jos silloin tällöin anoppi(heidän mumminsa tmv) heitä lellii! Hommaa duuni, jossa et tartte muiden apua, niin ei tarvi avautua noin vähäpätöisestä asiasta!

Osittain ymmärrän ap:n ketutuksen.

Meillä molemmat pojat ovat perineet isänsä suvun huonon ruokahalun: herkut käyvät aina, mutta muuten syövät vain äärimmäisessä nälässä. Harmittaisi siis että lasten loppuillan ruokahalu olisi pilattu tuollaisella pa***lla.

Meillä ruokailu ja lasten alipaino ovat olleet läsnä vauva-ajasta lähtien ja edelleen aiheuttavat harmaita hiuksia vaikka lapset ovat terveitä ja kasvavat tasaisesti omilla käyrillään.

Osittain ymmärrän ap:n ketutuksen.

Meillä molemmat pojat ovat perineet isänsä suvun huonon ruokahalun: herkut käyvät aina, mutta muuten syövät vain äärimmäisessä nälässä. Harmittaisi siis että lasten loppuillan ruokahalu olisi pilattu tuollaisella pa***lla.

Meillä ruokailu ja lasten alipaino ovat olleet läsnä vauva-ajasta lähtien ja edelleen aiheuttavat harmaita hiuksia vaikka lapset ovat terveitä ja kasvavat tasaisesti omilla käyrillään.

No mutta sittenhän sulla on juuri päinvastainen huoli kuin ap;lla. Sehän pelkää, että anoppi lihottaa hänen lapsensa. Vaihtakaa anoppeja!

on elämä kummallista kun se pyörii ruuan ympärillä. täälläpäin sitä syödään elääkseen. sen sain itsekin huomata kun oksennustaudissa ja kovan kuumeen kourissa sain nestehukan. ei pysynyt mikään sisässä eikä ollut ruokahalua. siinä oltiin sitten nesteettä ja ruuatta. painokin putosi kilon. eli kyllä se ruoka ja juoma on ihan normaalin elämisen ylläpitämiseksi. voi syödä niin ettei liho, eli harrastaa sopivasti hengästyttävää urheilua.

[QUOTE="vieras";28055948]Tapoitko anopin? Kaduttaako? Pientä ylireagointia niin otsikoinnin kuin koko homman takia.[/QUOTE]

Ehkä otsikko hieman kärkäs, mutta sen päätin, että anoppi ei enää yksin lasten kanssa ole. Oikein kärkkyy aina hetkiä. Laittaa tekstareita työpäivän aikana, että meneekö myöhään ja onko tarve hakea. Nyt se on loppu. Seuraavan kerran, kun tulee tekstari, niin vastaan heti, että ei, ei ole enää koskaan tarve.

Yhteistyössä