Nyt apua, miten toimin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help!

Vieras
Eli lyhyesti karrottuna näin..
Mieheni petti minua kummilapsemme äidin kanssa, yhden illan kännisekoilu. Jatkoimme kuitenkin yhdessä ja tapahtuneesta on nyt kolme vuotta. En ole nähnyt kummilastani kolmeen vuoteen koska tuntui liian raskaalle pitää yhtettä lapsen äitiin.
Tänään Kummilapsen isä tuli käymään kun lapset viettävät viikonloput isänsä luona, olivat siis pettämisen aikaan jo eronneet ja tämä nainen oli jo toisen miehen kanssa naimisissa kun pettivät.
Nyt musta tuntuu tosi paskalle olo kun en ole vuosiin pitäny lapseen mitään yhteyttä, en edes lähettänyt lahjoja.
Miten nyt toimin kun? Pyydänkö kun lapset ovat isällään että sillon nähtäis?
Vai annanko asian vain olla? Lapsella on siis monta muutakin kummia, eikä edes muista meitä.

Alkuperäinen kirjoittaja O_O:
Miksi olet naiselle vihainen, mutta et miehellesi? Ainhan siihen panemiseen tarvitaan kaksi osapuolta.

Siis olin ja olen tavallaan vieläkin vihainen myös miehelleni. Enkä mä sille naiselle enää sen enempää oo vihainen. En vaan pysty pitämään siihen yhtettä. Puhuin kyllä hänen kanssaan tapahtuman jälkeen, olihanhan hän silloin erittäin hyvä ystäväni.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kummilapsesi ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa.

Mutta äitinsä on ja saa kärsiä sen takia. Olis miettiny ketä panee..

No, se lapsihan tos kärsii, ei se äiti!!!
Tuskin sitä äitiä kiinnostaa näetkö sitä kummilastas vai et, jos on sellanen ihminen ett peuhaa kaverinsa miehen kaa!

Yritä nyt tsempata kummina ja pidät vaikka sitten sen kummilapses isän kautta yhteyksiä yllä. Eihän mitään oo viel menetetty lopullisesti. Vielä voit paikata ton parin vuoden yhteydettä olon! =)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Tuskin sitä äitiä kiinnostaa näetkö sitä kummilastas vai et, jos on sellanen ihminen ett peuhaa kaverinsa miehen kaa!

Yritä nyt tsempata kummina ja pidät vaikka sitten sen kummilapses isän kautta yhteyksiä yllä. Eihän mitään oo viel menetetty lopullisesti. Vielä voit paikata ton parin vuoden yhteydettä olon! =)

Kiitos sanoistasi. Oon ns. normi oloissa sellanen kummi joka ottaa lasta hoitoon ja vie mukanaan esim. huvipuistoon. Sen takia tää onkin varmaan niin vaikeeta kun kuitenkin haluaisin olla hällekkin hyvä kummi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Kiitos sanoistasi. Oon ns. normi oloissa sellanen kummi joka ottaa lasta hoitoon ja vie mukanaan esim. huvipuistoon. Sen takia tää onkin varmaan niin vaikeeta kun kuitenkin haluaisin olla hällekkin hyvä kummi.

Nykyään ihmisille ei vaan tunnu toi kummius merkkaavan paljon mitään. Hienoa, että sä välität kummilapsestas ja ett ole unohtanut häntä!
Lapselle varmaan positiivinen asia, jos sinä palaat kuvioihin muutaman hiljaiselo vuoden jälkeen!

Yhteistyössä