Nyt apuja... mies kielsi ostamasta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leopard
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leopard

Vieras
olen käyttäny plascon meikkivoidetta ja puuteria, ja ollu ihan tyytyväinen. nyt puuteri loppu ja meikkivoide vetelee viimesiä. Nyt mies kuitenkin kielsi ostamasta noin kalliita meikkejä, raha tiukalla ensvuoden alkuun.

Mikä on siis hyvä meikkivoide ja puuteri joka ei maksais 30-50?. mitään lumenea en nyt haluu niitä joskus kokeillu ja ei toimi mulla.
ihoni alkaa herkästi kiiltämään joten meikkivoiteen tulis olla sen mukainen????

Sano sille miehellesi ettei noi summat ole vielä mitään siihen verrattuna jos olis ottanut venäläisen akan joka rampaa alvariinsa kampaajalla, ostelee vaatteita urakalla ja satsaa siihen ulkoiseen olemukseensa kuin se olis elämän tärkein asia. :)

on mies tinkiny omista menoistakin. moottoripyörä seisomassa ollu puol kesää ja harrastus menoja vähentäny. ja toinen auto myytiin pois.. mikä lorealin meikeistä nyt sitten hyvä... hinta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on mies tinkiny omista menoistakin. moottoripyörä seisomassa ollu puol kesää ja harrastus menoja vähentäny. ja toinen auto myytiin pois.. mikä lorealin meikeistä nyt sitten hyvä... hinta

No joo, kyllä sun naamas oikeasti halvemmallaki meikillä kohenee

Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No joo, kyllä sun naamas oikeasti halvemmallaki meikillä kohenee

joo kyllä varmaan mut kun sen meikin ois tarkotus kestää pitempään kun 2tuntia. mulla cuperosa iho joka punottaa ja silmän aluset tummat ja iho alkaa kiiltämään

Mä käytän punanaamiosta ostettavissa olevaa meikkivoidetta, tarkoitettu ammattikäyttöön, samantyyppinen kuin Blasco, hinta 5?. löytyy myös puuteria, molemmat hyviä minusta. (nii juu ja muita meikkejä myöskin. Hyviksi havaittuja.)
www.punanaamio.fi

Itse tykkään mineraalimeikeistä, antavat "ihon hengittää" eli ei tunnu että olisi maski naamassa. Nyt itse vähän kituuttelin ja ostin ihan halpis puuterin, niin sen kyllä tuntee naamassaan koko ajan.

Esim. Lorealin mineraalimeikkivoide/puuteri on loistava ja hinta ~20?. Yksi purkki kestää useamman kuukauden, jopa puoli vuotta, jos ei joka päivä meikkaa..

Ja korostan, että kestää hyvänä koko päivän! :D

Hienosti toimii teidän parisuhteessa toisen kunnioitus ja arvostus.
Jos laskut kasautuu pöydälle ja safka on loppu, miltä susta tuntus kun mies menee salaa ostamaan vaikka uuden kännykän tms. skeidaa, mitä ei olisi sillä hetkellä ihan oikeesti tarvittu?

Onnea valitsemallasi tiellä..
Hieno esimerkki myös lapsille opetettavaksi..

Alkuperäinen kirjoittaja zip:
Mä käytän punanaamiosta ostettavissa olevaa meikkivoidetta, tarkoitettu ammattikäyttöön, samantyyppinen kuin Blasco, hinta 5?. löytyy myös puuteria, molemmat hyviä minusta. (nii juu ja muita meikkejä myöskin. Hyviksi havaittuja.)
www.punanaamio.fi

mikä se noista on??? vaihtoehtoja hirveesti

Alkuperäinen kirjoittaja RumaBetty:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
No ei ole tai onhan se jos sitä laittaa liikaa :whistle:

Siitä on jo 10v. aikaa kun käytin sitä.Laitoin ohuen kerroksen.Mulla on rasvainen iho ja kesällä vielä rasvaisempi. =)

Ja mulla on kuiva iho, siksi ei taida rasvaiselta tuntua :D

Tosin käytän meikkiä vain kun lähden juhlimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Itse tykkään mineraalimeikeistä, antavat "ihon hengittää" eli ei tunnu että olisi maski naamassa. Nyt itse vähän kituuttelin ja ostin ihan halpis puuterin, niin sen kyllä tuntee naamassaan koko ajan.

Esim. Lorealin mineraalimeikkivoide/puuteri on loistava ja hinta ~20?. Yksi purkki kestää useamman kuukauden, jopa puoli vuotta, jos ei joka päivä meikkaa..

Ja korostan, että kestää hyvänä koko päivän! :D

Muuten kiva mutta ei peitä ihohuokoisia.Tuntui oudolta iholla.Mulla ei kestänyt hyvänä.

Grimas on meikkaajien/maskeeraajien käyttämä runsaspigmenttinen sarja, joka vastaa Blascoa, mutta on huomattavasti edullisempi (joku tuossa taisi mainitakin, eli löytyy Punanaamiosta).

http://www.punanaamio.fi/product_details.php?p=2256

Yhteistyössä