Nyt autatte!! Menkka/raskaus asioissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Eli (vahinko)raskaus mahdollinen.

'Menkat' kuitenkin alkoivat mukamas 23. päivä, mutta eipä ne sitten alkaneetkaan- ei ainakaan kunnolla.

jonkin nettilaskurin mukaan testausajankohta olis ollut 25. päivä luotettava- en tietenkään mitään testannut koska luulin kuukautisten alkaneen.

Mistä mä nyt tiedän onko mulla menkat vai ei? Hiukan jää jälkiä paperiin kun käy vessassa :O

Mitä se muuten on, jos vuotaa ja silti on raskaana- siis se vuoto tarkalleen ottaen?:confused:
Ja miten muka olis mahdollista vuotaa ja silti olla raskaana?:confused:
Ja voiko joku testi näyttää varmasti olenko vaiko enkö jos jotain mukamas vuotaakin?

Mä koetin etsiä apuja tuolta raskauspuolen keskusteluista ja vauvakuumeilijoiden keskusteluista, mutta en mä käsitä mistään dp päivistä (vai mistä ne nyt puhui) ynnä muista jutuista. Enhän mä varmuudella edes muista koska mun edelliset menkat alkoi! Suurinpiirtein vaan.......:snotty:

Testata voit ihan hyvin vaikka paperiin jäisikin viiruja.
Sehän on ihan tavallista että siinä vaiheessa kun menkkojen pitäisi alkaa ja onkin raskaana, tulee pientä vuotoa.
Onko sulla ollut ihan säännölliset menkat tähän asti?

Säännölliset ovat olleet. Niin ja mitään hormonaalista ehkäisyä ei ole käytössä että ihan luomuolotilassa olen :D

Kaiketi stressaan ja sehän vaikuttaa aina kaikkeen.

olen tänään menossa terveyskeskukseen jokatapauksessa niin josko mun täytyis pyytää lähete labraan- näkyi olevan pissatestipurkkien vieressä toinen laatikko r-testipurkeille.

No pyydä et tekevät testin niin pääset miettimästä asiaa itselläni on tänään 11pv myöhäs enkä testiä oo tehny eli siis menkkoja ei tuu näköjään joulukuussa ollenkaan, ajatuksia on kyllä paljon asiasta mutta oottelen ei paniikkia jos vauva tulee niin ihana juttu..jos ei niin ...........nyyyh ja viimekuussa menkat alko 14pv.11 ja ovat kyllä aina tulleet eli näin...pääsenköhän kohta ostamaan vauvan vaateita kun mitään ei oo...???

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22750082:
Säännölliset ovat olleet. Niin ja mitään hormonaalista ehkäisyä ei ole käytössä että ihan luomuolotilassa olen :D

Kaiketi stressaan ja sehän vaikuttaa aina kaikkeen.

olen tänään menossa terveyskeskukseen jokatapauksessa niin josko mun täytyis pyytää lähete labraan- näkyi olevan pissatestipurkkien vieressä toinen laatikko r-testipurkeille.

Mä en malttais oottaa sieltä vastausta... :D Ei muutaku apteekin kautta kotiin...

Mä en malttais oottaa sieltä vastausta... :D Ei muutaku apteekin kautta kotiin...

Kestääkö se sitä kautta kauan vai? :O
Mä luulin että samana päivänä..... tulis vastaus?

*repi hiuksiaan epätietoisena*

Kun jotenkin mä ajattelen että ihan turhaa testata selvää negaa, mutta silti....

Seksin harrastaminen saa siis koko elämän sekaisin.:xmas:

^No ainakin edellisessä paikassa kesti päivän et sai tulokset.. En tiiä miten on sit täällä suunnalla...

Ja joo, seksin harrastaminen saa elämän sekaisin, mies näkin sen yhden roskisplussan minkä tein kesken kierron ja on nyt sitä mieltä että mä olen raskaana koska olen muutenkin ollut outo... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22752480:
ookko nää laihruttanu?
tai jouluressannu?
kyyl ne sieltä alkaa, tahikka sitten eivät ala ennen ko 1,5v päästä.
uus testi uutenavuonna jos eivät ala.

Laihruttanu? :D EN!
Joulustakaan ei tullu ressiä, tästä epätietoisuudesta kieltämättä vähäsen.
Siinä se taitaa se syy olla.

Yhteistyössä