Nyt AUTTAKAA!! Ystävä rakastunut serkkuunsa!:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aaaaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aaaaa"

Vieras
Ystävä soitti juuri ja kertoi tunteistaan serkkuaan kohtaan. Eivät ole nähneet vuosiin siis kymmeneen vuoteen noin. Ovat välillä kyselleet kuulumisia viesteillä. Nyt hiljattain ovat olleet enemmään yhteyksissä sähköpostin välityksellä ja chattailleet, siellä viestit ovat menneet aika mahdottomiksi. Siis pervoilua ym. Nyt sitten ystäväni mies on saanut tietää näistä pervoiluviesteistä ja omituisen läheisistä väleistä. Ovat laittaneet ystävyyden paussille, mutta sitten soitelleet eilen sopiakseen siiä, että välit laitetaan poikki oikeasti ainakin hetkeksi ettei ystävän mies loukkaannu ja saa väärinkäsityksiä...

Miten voin auttaa ystävääni? Kauheassa tunnemyllerryksessä olen, ajattelen ystävästäni kauheita asioita. Olen siis illalla menossa hänen luokseen. Käskin hänen olla kertomatta miehelleen mitään tunteistaan... Ääh, tosi sekavaa tää kirjoitus, tiedän. Mutta en saa tästä millään järkevää vaikka kuinka yritän.. Olen noin tunnin yrittänyt ottaa alusta kirjoittamisen. Toivon että joku saa tästä selkoa ja osaisi neuvoa. Olen nimittäin aika neuvoton nyt, kun minun pitäisi olla vahvana ystäväni rinnalla!!!! Pyäää!!

Eikö tossa pointtina ole se, että kaverisi ei tunnu välittävän nykyisestä parisuhteestaan, ei se, että on lämmennyt serkulleen vaan että ylipäätään MUILLE?

Serkkujen liitto voi olla maailmalle hyväkin asia.

serkku suheet liene vähän harvinaisempia nykyaikana mutta kyllä niitä on. suvun on varmaan vaikein hyväksyä asiaa mutta muista että aisassa ei ole mitään laitonta suomessa saa naida serkkunsa jos niin haluaa. tue yysävääsi mitä hän ikinä päättääkin,

serkku suheet liene vähän harvinaisempia nykyaikana mutta kyllä niitä on. suvun on varmaan vaikein hyväksyä asiaa mutta muista että aisassa ei ole mitään laitonta suomessa saa naida serkkunsa jos niin haluaa. tue yysävääsi mitä hän ikinä päättääkin,

En itsekkään hyväksy serkkusuhteita, ei vain sovi ajatusmaailmaani.. Voinko olla oikeasti tukemassa jos itse ajattelen toisin????!!!

[QUOTE="a p";28004055]En itsekkään hyväksy serkkusuhteita, ei vain sovi ajatusmaailmaani.. Voinko olla oikeasti tukemassa jos itse ajattelen toisin????!!![/QUOTE]

Sitä yleensä pelkää asioita, joista ei tiedä tarpeeksi. En itsekään voisi ajatella serkkuani suhteessa kanssani, mutta olen hyväksynyt ajatuksen, että kaikki eivät ajattele samoin.

[QUOTE="a p";28004080]Ja en mene.. Ei pysty!!!![/QUOTE]

Hengitä sitten paperipussiin. Tuollaiset toisten elämistä innostuvat ja aivan ilmaan nousevat "ystävät" ovat pahimpia.

[QUOTE="vieras";28004088]Hengitä sitten paperipussiin. Tuollaiset toisten elämistä innostuvat ja aivan ilmaan nousevat "ystävät" ovat pahimpia.[/QUOTE]

Ai että minä olen paha??? Olen kuule aika järkyttynyt asiasta, olenhan ollut korvana koko sopassa (ainoana sellaisena) Olen tukenut, neuvonut, kannustanut. Mutta nyt en enää tiedä miten tuen neuvon tai kannustan!! En ole innostunut vaan huolissani!!

[QUOTE="a p";28004298]Ai että minä olen paha??? Olen kuule aika järkyttynyt asiasta, olenhan ollut korvana koko sopassa (ainoana sellaisena) Olen tukenut, neuvonut, kannustanut. Mutta nyt en enää tiedä miten tuen neuvon tai kannustan!! En ole innostunut vaan huolissani!![/QUOTE]

Eikö se ystävä just vasta tänään soittanut ja kertonut?

[QUOTE="siisi";28004334]Eikö se ystävä just vasta tänään soittanut ja kertonut?[/QUOTE]

Kyllä, hän soitti mutta kertoi mitkä ovat todelliset tunteet serkkuaan kohtaan... Aikaisemmin on siis tyrmännyt koko ajatuksenkin että voisi tuntea jotain seksuaalista tai ihastumista tai muuten viehättynyt serkustaan... On siis oikeastaan valehdellut minulle, ymmärrän toki että on vaikea kerota tuommoinen...

No, ei tuo mikään katastrofi ole (ainakaan sinun).
sinuna varmaan neuvoisin, että ehkä kannattas tosiaan nyt pistää välit poikki siihen serkkuun, ihan sen takia, että ei pettäisi miestään. Serkun kanssa saa kyllä mennä naimisiinkin, että se on tässä asiassa toissijaista.

Se on aivan se ja sama onko kyseinen ihminen serkku vai ei ja se on aivan se ja sama mitä olet mieltä serkkujen suhteista. Keskity tukemaan ystävääsi päätöksessä mitä tekee liittonsa suhteen, ei ongelma ole serkku vaan se, että hän on kiinnostunut toisesta miehestä.

[QUOTE="vieras";28004088]Hengitä sitten paperipussiin. Tuollaiset toisten elämistä innostuvat ja aivan ilmaan nousevat "ystävät" ovat pahimpia.[/QUOTE]

ettekö nyt jo tajunneet että ap puhuu itsestään. Ihmettelen syvästi miksi joku tulisi palstalle kyselemään kaverinsa puolesta, enemmän täällä ihmiset paheksuu tuttujaan kun eivät suoraan uskalla sanoa.

Yhteistyössä