E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis mä lähen kyllä hänen kanssaan kahville.
Ei se tee musta heti toista naista.
meinaan kysyä, miksi halus lähteä.
Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis mä lähen kyllä hänen kanssaan kahville.
Tule kertomaan tänne uteliaille sitten miten kävi, ja mistä oli kyse ja miks.
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:se pettämispäätös tehdään siinä vaiheessa kun päätetään lähteä sinne ensimmäiselle kahvikupilliselle. Näin ainakin useamman aviolitto-oppaan mukaan. Eli jos et halua hajottaa perhettä niin älä mene.
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis mä lähen kyllä hänen kanssaan kahville.
Älä kerro näille mitään, tulevat vaan kateellisiksi!
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis mä lähen kyllä hänen kanssaan kahville.
Sori mutta....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis mä lähen kyllä hänen kanssaan kahville.
Sori mutta....![]()
Ensimmäinen kade ilmoittautui!
Alkuperäinen kirjoittaja no:tollaisilla ap on kaltaisille on olemassa oma nimityksensä...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:se pettämispäätös tehdään siinä vaiheessa kun päätetään lähteä sinne ensimmäiselle kahvikupilliselle. Näin ainakin useamman aviolitto-oppaan mukaan. Eli jos et halua hajottaa perhettä niin älä mene.
Jaa, no eiköhän se mies ole vastuussa siitä, haluaako hajottaa perhettään vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Mä en tuollaiseen kunniattomaan, petolliseen ja raukkamaiseen mieheen koskisi pitkällä tikullakaan!!! Ei kunnioita vaimoaan ja lapsiaan sitä vertaa että ottaisi eron ennenkuin alkaa vilkuilla uutta. Tuollaisessa ihmisessä ei ole mitään kiinnostavaa, hän on moraaliton eikä omaa arvostamiani arvoja.
Eikä tuollainen kahvittelu ole viatonta, tiedät sen ap itsekin, älä siis selittele. Alennat itsesi kun menet mukaan tuollaisen pellen touhuihin!