Nyt ei jaksa lapsia enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaa väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaa väsynyt äiti

Vieras
jos haluaa antaa lapset pois riittää kai soitto soskuun? Itse päätökseni tehnyt, en rakasta lapsiani enkä tee niiden kanssa mitään. En halua pitää mitään yhteyttä enkä kuulla mitään. Haluan vaan käydä töissä ja nukkua ilman että joudun passaamaan muita ja kuuntelemaan jatkuvaa kirkumista. Ja näin on minusta lapsillekkin parasta kun en jaksa enää.

toi on varmaankin ihan masennusta,hoituu lääkkeillä ja psykologin kanssa. voit soittaa tietysti sossuun ja kertoa kuinka hankala tilanne teillä on. voitte esim saada tukiperheen johoon voi lapset antaa hoitoon suunnitelluiksi ajoiksi..

Ei voi kukaan auttaa, yksin pyörittänyt perhettä 14v. ja hoitanut tähän asti 4 lasta. Nyt en jaksa enää, en jaksa syödä en peseytyä enkä aio ensi vkolla pvkotiin viedä. En jaksa, soitn että ovat sairaana niin saa olla kotona neljän seinän sisällä viikon rauhassa. 2 nurotinta todella vilkkaita, heräävät joka aamu kuudelta, huutavat ja mikään ei kelpaa. Kaikkeni olen yrittänyt, nyt vaan riittää. Pyykkiä en ole jaksanut pestä moneen viikkoon ja minun lisäksi kun on 4 lasta sitä on ja paljon. Kun ei heräis enää tai sais vaikka leukemian niin sais olla hetken rauhassa mutta ei, huutoa huutoa ja kirkumista. Ois niin helppo nukkua pois, kuolema kuittaisi univelat ja ei tarvis olla lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
olet yliväsynyt :hug:

oletko nyt aivan varma asiasta? miettinyt pidempään?
Kiitos. Pidemmän aikaa asiaa harkinnut ja tähän tulokseen tullut. En ole hyvä äiti ja lasten parempi muualla. Toivon lapsille kaikkea hyvää mutta itse en tahdo enää olla heidän elämässään mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
miksi ihmiset tekee lapsia,kun kumminkin tietää että ne huutaa ja kaikkea muuta. kukin tekee tietysti päätöksensä mut ihmetyttää kyllä tälläinen.

Anteeksi että olen lapsia tähän maailmaan saattanut. En vain tiennyt että joudun heidät yksin kasvattamaan.

olet aivan selkeästi masentunut.ei muuta kun lääkäriin,voithan antaa lapset pois joksikin aikaa että itse saat levättyä ja rentoutua. Sinulla on itsetuohoiset ajatukset jotka tekevät selväksi sen että olet masentunuT!

tarvitset apua! heti huomenna soitto neuvolaan, jos olet yh ja neljä lasta niin oletan, että saisit kodinhoitoapua ihan säännöllisesti, mutta sitä pitää hakea. kyllä sinä lapsiasi rakastat, nyt tilanne on vaan päässyt jo pidemmän aikaa sinulle täysin sietämättömäksi.

jos olet jo 14 vuotta yksin jaksanut niin se on kyllä tosi paljon. onko siis vanhin lapsesi jo teini-iässä? olisiko hänestä mitään apua?

missäpäin asut?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei voi kukaan auttaa, yksin pyörittänyt perhettä 14v. ja hoitanut tähän asti 4 lasta. Nyt en jaksa enää, en jaksa syödä en peseytyä enkä aio ensi vkolla pvkotiin viedä. En jaksa, soitn että ovat sairaana niin saa olla kotona neljän seinän sisällä viikon rauhassa. 2 nurotinta todella vilkkaita, heräävät joka aamu kuudelta, huutavat ja mikään ei kelpaa. Kaikkeni olen yrittänyt, nyt vaan riittää. Pyykkiä en ole jaksanut pestä moneen viikkoon ja minun lisäksi kun on 4 lasta sitä on ja paljon. Kun ei heräis enää tai sais vaikka leukemian niin sais olla hetken rauhassa mutta ei, huutoa huutoa ja kirkumista. Ois niin helppo nukkua pois, kuolema kuittaisi univelat ja ei tarvis olla lasten kanssa.

Kait ne huutaa ja kirkuu, jos sä oot itse tuossa kunnossa ettet jaksa niiden eteen mitään tehdä, olla läsnä, kasvattaa, olla tukena ja turvallisena aikuisena olemassa lapsillesi :(

Tosi surullista ja ahdistavaa, vaikka tää oiskin provo, vastaavia tapauksia on lukemattomia ihan oikeesti olemassa :( Sit ihmetellään, mikä lapsia ja nuoria vaivaa. Eihän kuvaamassasi kasvuympäristössä, voi kasvaa täyspäisiä lapsia.

Hae heti apua itsellesi, olet sen lapsillesi velkaa !!!

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Hankippa apua arkeesi, sä kuulostat masentuneelta itsetuhoisissa toiveissasi.

Ei meitä voi auttaa. Itse käyn töissä ja pienimmät pvkodissa joten apua ei saa. Asutaan isossa kaupungissa joten mahdollista tukiperhettäkin jouduttaisiin odottamaan liian kauan. Tarvittaisiin kotiaskareisiin apua, itse en jaksa enää välittää enkä laittaa ruokaa. Ruokaa toki lapset saavat-valmiita. En käytä lapsia ulkona, en luistelemassa enkä hiihtämässä, ollaan vaan kotona. Kun voimat on lopussa. Odotan iltaa että pääsen nukkumaan

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Masentunut ihminen ei jaksa notkua täällä se on aivan tosi asia.. provo tai sitten muuten vaan kaheli..

mä en olee viikkoihin jaksanut siivota. edes imuroida. mutta jaksan roikkua täällä.
mun kaveri oli syvästi masentunut. roikkui netissä. mutta ei pitäny yhteytä kehenkään.

Ei meitä voi auttaa. Itse käyn töissä ja pienimmät pvkodissa joten apua ei saa. Asutaan isossa kaupungissa joten mahdollista tukiperhettäkin jouduttaisiin odottamaan liian kauan. Tarvittaisiin kotiaskareisiin apua, itse en jaksa enää välittää enkä laittaa ruokaa. Ruokaa toki lapset saavat-valmiita. En käytä lapsia ulkona, en luistelemassa enkä hiihtämässä, ollaan vaan kotona. Kun voimat on lopussa. Odotan iltaa että pääsen nukkumaan

Sä tarvitset lääkityksen ja psykologin apua.

mutta jos ilmoitit päiväkotiin, että lapset ei tule ensi viikolla niin onko sinulla sitten lomaa töistä vai miten?

asutko espoossa? voin tulla auttamaan tänään.

ja heti huomenna sinä soitat lääkäriin ja neuvolaan ja sinulle hankitaan apua.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
tarvitset apua! heti huomenna soitto neuvolaan, jos olet yh ja neljä lasta niin oletan, että saisit kodinhoitoapua ihan säännöllisesti, mutta sitä pitää hakea. kyllä sinä lapsiasi rakastat, nyt tilanne on vaan päässyt jo pidemmän aikaa sinulle täysin sietämättömäksi.

jos olet jo 14 vuotta yksin jaksanut niin se on kyllä tosi paljon. onko siis vanhin lapsesi jo teini-iässä? olisiko hänestä mitään apua?

missäpäin asut?

Isommat ovat jo 16 ja 15 vuotiaat. Eivät auta kotona, tytön kanssa ongelmia ja ei usko mitään. Kaikki hommat on jäänyt minulle, illat etsin murkkutyttöä. Lapsia on 4 ja missä asutaan en ole aiemmin saanut edes perhet.t. kun sitä kyselin joten pärjättävä nyt on.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Masentunut ihminen ei jaksa notkua täällä se on aivan tosi asia.. provo tai sitten muuten vaan kaheli..

kyllä jaksaa ! tämä on hätähuuto tältä ihmiseltä. hän kaipaa apua ja tukea. täällä nyt ihmiset voi ensi sijaisesti ohjaa häntä soittamaan jonnekin ja vastaavaa ! itse taidat olla aika kaheli kun tälläistä tänne kirjoitat!

Yhteistyössä