Nyt ei ole vitutuksella mitään rajaa! AAAAAAAAARGH!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
***TANA ku pitää samaan aikaan olla elämäni pahimmat menkkakivut, kakarat kapinallisella päällä, helvetillinen kappareissu ja paineita kuopuksen synttäreistä. Itkettää.. ja raivostuttaa niin että kädet tärisee. Huusholli on helvetinmoisessa kunnossa eikä sitä pysty siivoaamaan ku tuo kuopus ei nukkunukaan kunnon unia. väsyneen kärtynä nyt tulossa syliin vähän väliä sitte. Mies varmana alkaa vaan kirota minun laiskuutta kun kotiutuu, kun täällä on sotkusempaa ku aamulla kun lähti.. PRKL!!!! Antakaa mulle nyrkkeilysäkki!!!! :kieh: :kieh: :kieh: :'( :'(

Ja jumalauta kaupan pihallaki joku mies sano "älä kaadu mummo" ohi mennessään! MUMMO???!!! Voi vittu sulle mummot näytän....

vähän saman oloset fiilikset oli töissä,kun tuntu et jokainen asiakas oli uusavuton ja piti käydä erikseen näyttämässä missä mikäkin on..

Kyllä se siitä helpottaa,sit kun saat painaa pään tyynyyn =)

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
jos teidän perhe ei kerta kaikkiaan pärjää ilman, että joku paikka puunataan, ni anna olla. mieheni vinkki, toimii aina. keskitymme olennaiseen.

No ei meillä luututa ja imuroida kuin kerran viikossa, mutta kun noita romuja pitäs vähän edes siivota. Ja pojat on käyneet keittiöstä parit alakaapitkin tyhjentämässä lattialle. :kieh: Minä kun yritin tyhmä vähän lepuuttaa itseäni.. OIs vissiin pitäny neukan tätiä eilen katomaan multa hemo kun niin heikko ja väsyny olo..

Yhteistyössä