Nyt ei tajuaaaa... ( MIEHESTÄ)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuaa....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuaa....

Vieras
Siis mitä tää tarkoittaa.... oon ihastanut erääseen mieheen.. ollaan jonkun verran tutustuttu... ei paljoa tavattu mutta facessa yms kirjoiteltu. Välis tuntuu että mies on tosi ihastanut muhun mutta seuraavana päivänä on taas viileempi... siis kirjoitusten perusteella. "Antaa siimaa ja sit vetää takaisin..." mitä tää tarkoittaa... ??? ite oon korvianimyöten ihastanut mutta vastapuolesta ei ota selkoa :/

Jos asia olisi noin, että nauttisi kiinnostuksen kohteena olemisesta. Miksi edes vaivautuisi kirjoittelemaan ollenkaan? Jos ei olisi mitään mielenkiintoa toista kohtaan. En ite tiedä mitä tekisin. Unohdanko koko tyypin vai mitä?

No sellaisia miehet ovat. Yleensä jos saa sellaisia olan yli heitettyjä satunnaisia murusia joltakin, niin kannattaa jättää kyseinen mies omaan arvoonsa ihan toki oman itsensä vuosi, mutta myös siksi, että murusia kärkkyvät ihmiset tekevät itsensä toistensa silmissä epäviehättävän.

[QUOTE="vieras";28828432]No sellaisia miehet ovat. Yleensä jos saa sellaisia olan yli heitettyjä satunnaisia murusia joltakin, niin kannattaa jättää kyseinen mies omaan arvoonsa ihan toki oman itsensä vuosi, mutta myös siksi, että murusia kärkkyvät ihmiset tekevät itsensä toistensa silmissä epäviehättävän.[/QUOTE]
Tai siis jotkut miehet.

[QUOTE="vieras";28828436]Tai siis jotkut miehet.[/QUOTE]
Eli osa tykkää suoraan manipuloida, muta suurin osa antaa paremman puutteessa jonkun vähemmän kiinnostavan tulla lähelle ja sitten sen huomaa käytöksestä. Toiselle nämä "ristiriitaiset" viestit antavat toivoa ja toivolta totuutta ei huomaa.

[QUOTE="Plääh";28828443]Sillä on hyviä ja huonoja päiviä ja on sitä tyyppiä, joka ei osaa piilottaa huonoja vibojaan.[/QUOTE]
Mutta joka tapauksessa ei pidä ap:ta kiinnostavana.

Tää mies kuitenkin viestittelee ja on ehdottanut treffejä mutta en ole vielä suostunut. Ihmettelen kun esim. eilen kirjoiteltiin kaikenlaista ja tuntui tosi hyvältä. Tänään kun itse laitoin viestiä, niin takaisin tuli harvasanaisia viestejä... Ennenkin ollut samallalailla. Tietenkin ymmärrän, jos on kiirettä eikä ehdi mutta senkin voisi sanoa :( Onkohan nyt oikeasti niin että olen ihan epätoivoinen murujen kerääjä :(

Onko mies päivällä töissä ja ei ehdi niin hyvin viestittelemään? Vai onko kyse siitä, että illalla ottaa muutaman oluen ja sitten uskaltaa viestitellä paremmin? Vai pitäisikö sinun viimeinkin suostua treffeihin? Jospa miestä harmittaa se, ettet ole suostunut treffeille.

Tää mies kuitenkin viestittelee ja on ehdottanut treffejä mutta en ole vielä suostunut. Ihmettelen kun esim. eilen kirjoiteltiin kaikenlaista ja tuntui tosi hyvältä. Tänään kun itse laitoin viestiä, niin takaisin tuli harvasanaisia viestejä... Ennenkin ollut samallalailla. Tietenkin ymmärrän, jos on kiirettä eikä ehdi mutta senkin voisi sanoa :( Onkohan nyt oikeasti niin että olen ihan epätoivoinen murujen kerääjä :(
No mutta miksi noin teet, jos kiinnostaa? Odotatko,että miehen kiinnostus lakkaa ja sitten suostut. Tuossa tapauksessa ei voi sanoa kummasta on kyse.

Se pitää siitä tuntesta miten on saanu suhun "vallan". Sä pyörit sen ympärillä vaikka se tekis mitä. Ota itekkin viilee linja ja kato mitä tapahtuu. Oman kokemuksen perusteella mies tulee järkiinsä ja lopettaa tollasen, jos ei lopeta niin tulee aina oleen tollanen ja kuka sellasta jaksais kattella?

Ei miehet ajattele asioita yhtä monimutkaisesti kun naiset, "mitähän tämä viesti tarkoittaa" tai "voiko tästä nyt rivien välistä lukea jotain". Eikö se riitä että treffipyyntö on tullut, mitä muuta tässä kohtaa odotat?

[QUOTE="vieras";28828937]Ei miehet ajattele asioita yhtä monimutkaisesti kun naiset, "mitähän tämä viesti tarkoittaa" tai "voiko tästä nyt rivien välistä lukea jotain". Eikö se riitä että treffipyyntö on tullut, mitä muuta tässä kohtaa odotat?[/QUOTE]

Olen täysin samaa mieltä

Ollaan puhuttu että nähtäisiin, mutta aikataulut ei vaan ole täsmänneet vielä hyvin... kummallakin vuorotyöt ja itse yh ja vaikeuksia saada lapsi hoitoon. En halua lapsen kanssa nähdä :( Kuitenkin monta kertaa viikossa kirjoitellaan joko facessa tai päivän mittaan tekstareita lähetellään. Mies kyllä kirjoittelee niitä näitä yms mutta kun kyse tulee jostain vähänkin tunteista niin vetäytyy. Siis, eilen kirjoitteli ihan että tuntee vetoa mua kohtaan jne..tänään kun jotain aiheesta laitoin niin ei mitään kommenttia siihen :( Tuntuu että välis antaa ymmärtää että on tosi ihastunut muhun ja sitten täysi vetäytyminen :(

Onkohan nyt vaan paras olla enää vastaamatta tälle miehelle? vai ottaa täysin viileälinja? Toisaalta tekisi mieli avutua ja sanoa että nyt on kyllä paha olla, hänen toimintansa johdosta :( Mitä te tekisitte?

:laugh: Ja sitten vielä ihmettelet miksi mies on välillä "viileämpi"?

Naiset ovat ihan käsittämättömiä. Minä en montaa kertaa ehdottelisi, nöyristelisi, kerjäisi ja arpoisi tuollaisen naisen kanssa vaan siirtäisin huomioni seuraavaan.

[QUOTE="vieras";28828937]Ei miehet ajattele asioita yhtä monimutkaisesti kun naiset, "mitähän tämä viesti tarkoittaa" tai "voiko tästä nyt rivien välistä lukea jotain". Eikö se riitä että treffipyyntö on tullut, mitä muuta tässä kohtaa odotat?[/QUOTE]No NIMENOMAAN

Mitä hittoa näiden tällaisten naisten päässä liikkuu? Kaikki miehen sanomiset tai sanomatta jättämiset pitää ylianalysoida, annetaan itse ymmärtää muttei sitten kuitenkaan haluta ottaa seuraavaa askelta mutta silti odotetaan että mies tarjoaa koko ajan jakamatonta huomiota ja kiinnostusta.

En voi käsittää. En ikinä.

Mä en ymmärrä mitä ihmeen tunteista puhumista sä odotat jatkuvasti tapahtuva? Siis ymmärsinkö oikein että te ette ole edes tavannut vielä?! Mitä tunteita tuossa olisi pitänyt jo herätä mistä pitäisi jatkuvasti jauhaa??? Ja kyllä mä ainakin alan vetää viileää linjaa jos tuntuu että toinen painaa päälle täyttä höyryä! En pidä painostamisesta. Etkö sä voi vaan antaa asian olla, juttelette niitä näitä ja sovitte ne veetun treffit edes?!

No NIMENOMAAN

Mitä hittoa näiden tällaisten naisten päässä liikkuu? Kaikki miehen sanomiset tai sanomatta jättämiset pitää ylianalysoida, annetaan itse ymmärtää muttei sitten kuitenkaan haluta ottaa seuraavaa askelta mutta silti odotetaan että mies tarjoaa koko ajan jakamatonta huomiota ja kiinnostusta.

En voi käsittää. En ikinä.

Minkä takia niin moni nainen ei usko miehen vilpittömyyteen ja rehellisyyteen? Nainen ei uskalla lentää linnun lailla, jättää järki ja teoriat (mukaan lukien tasa-arvo jne.) kotiin. Se on tosi harmi rohkealle miehelle kuten itse olen.

Elämä tulee paljon katkerammaksi, jos menettää uskon ihmisiin ja hyvyyteen - silti sangen monella naisella näin on päässyt käymään.

[QUOTE="a.p";28832328]Onkohan nyt vaan paras olla enää vastaamatta tälle miehelle? vai ottaa täysin viileälinja? Toisaalta tekisi mieli avutua ja sanoa että nyt on kyllä paha olla, hänen toimintansa johdosta :( Mitä te tekisitte?[/QUOTE]

Taidat tykätä ongelmista ja ihmissuhdedraamasta? Tehän ette siis ole vielä edes tavanneet kertaakaan..?

Yhteistyössä