nyt ei voi muuta todeta ku että siitäs saivat.

Mua ihmetyttää tämä Mikkosten lynkkays-mentaliteetti. Oletteko kateellisia vai mitä? Jos ei teitä kiinnosta katsoa Mikkosia telkkarista niin kanavan voi vaihtaa. Minun mielipiteeni ei ole muuttunut heistä tippaakaan, päinvastoin. Oli kiva nähdä Nina kotiäitinä, kuten minäkin, samoissa hommissa eli viikkaamassa, tiskaamassa ja ruokaa laittamassa. Taitaa olla niin, että ne jotka ovat "joutuneet" lapsensa laittamaan hoitoon, potevat tällä hetkellä niin huonoa omaatuntoa, että sitä pitää purkaa sitten valtakunnan ykköskotiäitiin Nina Mikkoseen. Voi voi voi voi...

Höh, mitäpä tuosta? Itse en tykkää Mikkosista, mutten sen takia myöskään viitsisi äänestää, kun aivan hyvin voin olla katsomatta Mikkosia ja kääntää tellun toiselle kanavalle...

Alkuperäinen kirjoittaja juupaseipäs:
Höh, mitäpä tuosta? Itse en tykkää Mikkosista, mutten sen takia myöskään viitsisi äänestää, kun aivan hyvin voin olla katsomatta Mikkosia ja kääntää tellun toiselle kanavalle...

Mitäpä tuosta? Vaikka sitäpä tuosta, että jos suurin osa kansasta on todellisuudessa kyseistä ohjelmaa vastaan, niin miksi sitä sitten näytetään? Tai ennenkaikkea: miksi järjestetään äänestys, jonka tulos ei vaikuta mihinkään.

Mä en tunne ketään kuka olisi äänestänyt puolesta, sitä tässä ihmettelen... Enkä näemmä ole ainoa.

Yhteistyössä