nyt ei ymmärrä,sairaspäivä raha ja palkanlaskijan höpinät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
tänään huoamasin että muutama ylimääränen satku oli tupashtanu tilille :laugh: sairaspaivärahaa siis,luulin sen vievän toooosi kauan ennen kun tulevat..no asiaan.
jäin sairaslomalle 14.5 ja katoin vielä pamin sivuilta että mulle maksetaan 4viikolta sairasloma ajan palkkaa..
eli työnantaja maksais ajalta 14.5 -8.6 , mutta lähetin palkanlaskijalle s-postia ja tää ilmotti että maksavat vaan 10:ltä päivältä eli 2viikolta..
pamin sivuilla vielä lukee että jos työsuhde kestäny yli 3kk ja alle 3vuotta niin 4viikolta saa saikkurahan..outoa??
kela on siis maksanu mulle 9.6 - 18.6 sairaspäivärahaa niinkun pitääkin.

maanantaina pääse siis selvittelemään tätä...
mites on,pamin sivut vastaan palkanlaskija??kumpanenhan on oikeessa??
kiva nyt sit vaan kun en pamiin kuulu..olis pitäny liittyä sillon jokus,mutta enpä enempää ryi ku on jo hausuissa!! |O

sitä mäki mietin että ei se palkanlaskija oo lain yläpuolella |O
mutta jos kuuluis pamiin niin ei tarvis sen palkanlaskija ämmän kans tapella ja pilata hyvää maanantai päivää :saint:

noku sain tietää sen vasta eilen...kun katoin sietä kelan asiointipalvelusta :/
noh,mä meen maanantaina kysymään että mikä tää homman nimi on.
nää on aina niiin kimurantteja :kieh:

hassua ku siellä sivuilla lukee toisin =/
emmätiiä..
kattelin just tossa viime tilinauhaa..on mulle maksettu kuiteski 16.5.30.5 normaali sairas ajan palkaa..eli yli tän 10päivää mitä palkanlaskija sano :whistle:

just joo kivakiva!! |O
palkanlaskija rupes vänkkäämään,maksavat vaan 10päivän sairasloma ajan palkan,sitten menee kelalle..MUTTA! kelalta tuli se päätös tänään postissa ja siinä on sitten se 10 päivän karenssi mistä kukaan ei maksa mulle mitään!!ei työnantaja eikä kela...kai täs joutuu luukulle menee kohta!

päivärahoja piti siis tulla 18 päivältä,niin tulikin vaan kahdeksalta päivältä!
saan kesälomarahat 30päivä,n.500 e ja niillä pitäs vuokra maksaa ja elää 17.8 asti.. :snotty:
neuvoja??!!!
pitäs viel lapselle ostaa tarvikkeita ym. elokuun laskut jää pystyyn..

Yhteistyössä