E
"EPÄONNISTUNUT"
Vieras
Mun täytyy olla täysin epäonnistunut äitinä, kun en saa edes vauvaani nukkumaan! Monta kuukautta joka ilta sama taistelu ollut.. Aina välillä torkahdetaan, ja sitten taas herätään, ja torkahdetaan, ja sitten taas herätään kun yritetään varovasti laittaa omaan sänkyyn, sitten tulee joku ihme piristymiskohtaus ja ei suostuta ainakaan tuntiin nukkumaan.. Välillä iltaisin itketään molemmat. Alan olla tosi väsynyt näihin iltoihin!
Ja oon niin tyhmäkin, että en osaa tuota unikoulu hommaa. Eli tassuttelen, ja kun huuto muuttuu tosi kovaksi nostan syliin. Mutta kun on rauhoittunut ja laitan takaisin sänkyyn, niin alkaa salamana hirveä loukkaantunut huuto, että kuinka kehtaat minut tänne takaisin laittaa kun juuri syliin otit. Eli minun pitäisi taas syliin nostaa kun huuto on kova. Mutta eihän tuommoisessa nukkumisesta mitään tule?
Arvatkaa muuten nukutaanko täällä tällä hetkellä. Ei nukuta. Taas ollaan yhdeklsästä asti yritetty, ja nukuttukin sylissä pikkuisen, mutta tällä hetkellä on joku piritymishetki menossa.
Sori kun avauduin, mutta olen vain niin kypsä tähän hommaan!!!!
Ja oon niin tyhmäkin, että en osaa tuota unikoulu hommaa. Eli tassuttelen, ja kun huuto muuttuu tosi kovaksi nostan syliin. Mutta kun on rauhoittunut ja laitan takaisin sänkyyn, niin alkaa salamana hirveä loukkaantunut huuto, että kuinka kehtaat minut tänne takaisin laittaa kun juuri syliin otit. Eli minun pitäisi taas syliin nostaa kun huuto on kova. Mutta eihän tuommoisessa nukkumisesta mitään tule?
Arvatkaa muuten nukutaanko täällä tällä hetkellä. Ei nukuta. Taas ollaan yhdeklsästä asti yritetty, ja nukuttukin sylissä pikkuisen, mutta tällä hetkellä on joku piritymishetki menossa.
Sori kun avauduin, mutta olen vain niin kypsä tähän hommaan!!!!