nyt en keksi sopivaa otsikkoa!!..........HUOH!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnimanni84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnimanni84

Aktiivinen jäsen
15.10.2006
1 689
0
36
siis nyt niinku voi ihmistä suomeks vituttaa ihan oikeesti niin paljon sain tänää kuulla et pikku broidi on käyttäny ilmeisesti huumeita ja siltä oli löytyny huumeita ja joutu nyt johokki suljettuu laitoksee...ja ei selvii sielt alta vuoden ja jätkällä ikää 17v mulla on nii paha olo henkisesti ja suunnaton vitutus!!! en se nyt tehny noita tempauksia ennenki mut tää oli niinku liian paha!!
oishan sitä huomioo saanu jollain muulla tavalla kun tommosella mut minkäs teet.....on vaa nii paha olo jtnki en vaa voi ymmärtää!!! en tiiä pitäskö itkee huutaa nauraa vai mitä tehä!
HUOH

Eipä noille voi mitään tehdä... :hug: Mun siskolla ei ihan sama juttu, mutta niin monta järkyttävää "tempausta" (joiden jälkeen suljetulla) että joskus sama fiilis... Mutta ihan muutamassa minuutissa se vaihtuu isoon huoleen, pikkusisko on kuitenkin niin mielettömän rakas...

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Eipä noille voi mitään tehdä... :hug: Mun siskolla ei ihan sama juttu, mutta niin monta järkyttävää "tempausta" (joiden jälkeen suljetulla) että joskus sama fiilis... Mutta ihan muutamassa minuutissa se vaihtuu isoon huoleen, pikkusisko on kuitenkin niin mielettömän rakas...

niinpä...ollaa tai oltiin veljenkaa jokseenkii läheisii ennen ku muutti isällee ja en oo nähny sitä varmaa vuotee tai kahtee mut tavallaa oon vihanen veljelle mut on se kuitenki rakas!! kaikesta huolimatta!

Minulla myös pikkuveli narkomaani.Tosin tää kestänyt jo 11vuotta.Tosi raskasta on ollut mutta edelleen ollaan läheisissä väleissä ja nähdään usein.Voin laittaa jos yv:tä rekkautuneena jos haluat.

Yhteistyössä