Nyt en yhtään ymmärrä noiden koirien sielunelämää!! o.O Mitä ihmettä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys ehkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys ehkä

Vieras
Mulla kaksi sekarotuista koiraa, kumpikin ollut mulla yli 5v.

Olen ollut tänään vapaalla ja käytin sitten aamulla herättyäni koirat aamupissalla, noin vartin reissu. Puoliltapäivin mentiin reilun tunnin lenkki, osittain hölkäten. Kumpikin teki molemmat tarpeet.
No nyt ne kiertää ihan levottomina täällä, piippaavat ja heti kun vähän liikahdan niin kärppänä hyökkäävät luokse. Ihan niille epänormaalia käytöstä. Käytin ne pihalla, mutta ei ne siellä mitään tehneet, haistelivat ja olivat jotenkin "kierroksilla."

Osaavat olla keskenään kun olen töissä, perusterveitä, normaaleita koiria. Narttu ja uros.
Uros leikattu, nartun juoksut meni tos joku aika sitte. Eli sekään ei syynä.

Mikä noille tuli o.O

No joo, ehkä te ette osaa vastata, mutta jos nyt on jotain mitä en tajua..

Ne ei vaan tiedä miten päin olla ja mitä tehdä kun olet väärään aikaan kotona =) Tai sitte niillä on keskenään ollut siellä suunnitelmissa jotkut päivä jamit jotka olet nyt ikävästi keskeyttänyt jäämällä kotiin.

Vaikuttaisivat ressaavan jotain, tai toinen ressaa ja toinen hermostuu sitten sen ressaajan takia.

Onko siellä tapahtunut mitään erikoista? Vaikka räjäytystyötä lähistöllä tms? Tai ehkä ne lenkillä haistoivat jonkin ns. vaaran, ja ovat sen takia hermostuneita. Tai sit toinen niistä on kipeä, ja sen takia levoton.
Syynä voi olla vaikka mikä.

Yhteistyössä