Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:Miks ihmeessä syyllistetäään jos ei imetä???? jokaisella omat syynsä.... Itellä oli rinnan päät niin rikki että niistä tuli lopulta vaanverta... no eipä vauvan paljon tehny miel imeä ja mulla koski ihan kauheesti.... lopetin 2viikon jälkeen.... Toisesta en vielä tiiä imetänkö, mut ekasta jäi ainakin todella ikävä kokemus.... ja niin, meillä kaikesta huolimatta ihan terve ja iso lapsi.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jännä, kun raskauskiloja ei koskaan puolusteta niin kuin imettämistä, vaikka ruokahalu kasvaa raskausaikana juuri lasta varten. Ilmeisesti imettäminen tuo niin paljon fyysistä/psyykkistä mielihyvää äideille, että sitä oikeutta puolustetaan väkivalloin vaikka rintojen ulkonäkö on lähtökohtaisesti tärkeä suurelle osalle naisia. Kaikki ns. tubulaaristen rintojen omaavat naiset, jotka tiedän, ovat olleet todella huolissaan uuden parisuhteen edessä, että kelpaavatkohan ne rinnat miehelle. Ja ovathan ne tubulaaririnnat harmittavan näköiset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jännä, kun raskauskiloja ei koskaan puolusteta niin kuin imettämistä, vaikka ruokahalu kasvaa raskausaikana juuri lasta varten.
Tota, oliskohan syy siinä, että raskauskilot ovat toissijainen asia, mitä tuumaat..? Imettämisessä on kyse siitä, mikä on vauvan parhaaksi.. Éi näitä asioita voi oikein verrata keskenään..
että kelpaavatkohan ne rinnat miehelle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jännä, kun raskauskiloja ei koskaan puolusteta niin kuin imettämistä, vaikka ruokahalu kasvaa raskausaikana juuri lasta varten. Ilmeisesti imettäminen tuo niin paljon fyysistä/psyykkistä mielihyvää äideille, että sitä oikeutta puolustetaan väkivalloin vaikka rintojen ulkonäkö on lähtökohtaisesti tärkeä suurelle osalle naisia. Kaikki ns. tubulaaristen rintojen omaavat naiset, jotka tiedän, ovat olleet todella huolissaan uuden parisuhteen edessä, että kelpaavatkohan ne rinnat miehelle. Ja ovathan ne tubulaaririnnat harmittavan näköiset.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija ihmettelee:blaablaa
Ihmettelen kuitenkin tuota kommenttia, että lapselle on sama, mistä ruoka tulee..? Mistäs sen tiedät, sanooko vauva niin..?
blaablaa
varmasti vauvastakin tuntuu luontevimmalta imeä maitoa äitinsä rinnasta...
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:Miks ihmeessä syyllistetäään jos ei imetä???? jokaisella omat syynsä.... Itellä oli rinnan päät niin rikki että niistä tuli lopulta vaanverta... no eipä vauvan paljon tehny miel imeä ja mulla koski ihan kauheesti.... lopetin 2viikon jälkeen.... Toisesta en vielä tiiä imetänkö, mut ekasta jäi ainakin todella ikävä kokemus.... ja niin, meillä kaikesta huolimatta ihan terve ja iso lapsi.....
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Mitä kauemmin rinnat ovat "venyneinä", sitä epätodennäköisempää niiden palautuminen ennalleen on. Nännit voivat venyä myös... Ja vauva voi imiessään vielä enemmän kiskoa ja venytellä rintoja...Roikkua niissä... Pakostakin venyy. :xmas:
hah
Mitä hah? Tottahan tuo on, mitä sanoin.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Se on hyvä, kun on kroppa pilalla jo ennen raskauksia niin ei tarvi tuommosiakaan murehtia.(jotain hyvää tästäkin sentäs
)
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Mitä kauemmin rinnat ovat "venyneinä", sitä epätodennäköisempää niiden palautuminen ennalleen on. Nännit voivat venyä myös... Ja vauva voi imiessään vielä enemmän kiskoa ja venytellä rintoja...Roikkua niissä... Pakostakin venyy. :xmas:
hah
Mitä hah? Tottahan tuo on, mitä sanoin.
Juu, mut jos ne raskausaikana ovat 9kk extra venyneinä niin mitä imetyskuukaudet siinä enää tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Jos tissit menee pilalle imetyksestä, niin mulla sitten varmaan on ihan järkyt tissit, kun imetyksen lopetan, kun pumppaan maitoa äidinmaitokeskukseenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rv38:Siis täh..
Mulla ei ainakaan noussut maitoa rintoihin odotusaikana, vasta raskauden jälkeen tissit on täyttynyt maidosta.
Nytkin vaikka kuinka yrittäisin puristella, ei maitoa tipu rinnoista, eivätkä rinnat ole kasvaneet yhtään.
Sama oli esikoisen aikaan, raskauden jälkeen rinnat pulpahti vasta täyteen maitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Eli kun sinä niin sanot niin minulla on siis kasvanut rinnat ( mitä ne eivät todellakaan ole) ja maitoa tihkuu rinnoissa (mitä ei tule edes puristamalla) mutta hienoa että sinä olet perillä minun rinnoistani noin hyvin, hieno homma.Ihanaa että nuoremmilla äidellä rinnat suurentuu enemmän, eikö mulla pitäis sitten olla aika isot jättibosat jo tähän rv38 mennessä koska ikää on 21?Ja mulla ei todellakaan ole kasvanut rinnat yhtään, ei yhden yhtä kuppikokoa.