Nyt hävettää niin paljon että itkettää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle sattu kans joku viikko sit todella nolo. Kävin aamulla suihkussa ja menin sit pihalle röökille ja puhuin siskon kans samalla puhelimessa. Meillä tuo etupiha on aikalailla naapurien keittiönikkunan alla ja naapurit yleensä aina keittiös. Siinä sit kyykötin kylpytakkipäällä ku yhtäkkiä huomasin ett mulla varmaan näky kirjaimellisesti kaikki jalkovälistä naapureille. Hieman olin nolona!

kyl mä en liikkuis kämpästä mihinkään ennen ku niillä on työpäivä ohi. huhheijaa. miesten mieles liikkuu vaikka mitä! perseseksistä lampaan panemiseen. hitto elä anna niille enää yhtään taidetta :D millon me muka nähään alastomia miehiä ku ollaan töis? mä en ainakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ongelma on nyt vaan siinä et menenkö sulkemaan verhot vai laitanko vaatteet päälle? :snotty: Tein mä kumminpäin tahansa niin ne tajuu et nyt se blondi vasta huomasi :D

verhoja ei kannata laittaa kiinni, mutta vaatteet voit kyllä ihan huoletta pistää päälle ilman että ne siitä tajuaa että oli vähän hidas sytytys ;) kyllähän ihmisillä jossain vaiheessa päivää on tapana pukeutua:D

Alkuperäinen kirjoittaja hennattttt:
kyl mä en liikkuis kämpästä mihinkään ennen ku niillä on työpäivä ohi. huhheijaa. miesten mieles liikkuu vaikka mitä! perseseksistä lampaan panemiseen. hitto elä anna niille enää yhtään taidetta :D millon me muka nähään alastomia miehiä ku ollaan töis? mä en ainakaan!

eikä liiku mitään sellaista miesten päässä vaik näkeekin kauniin naisen puol alasti

Ei meillä ainakaan päivällä ikkunoista näe sisälle, ne heijastaa sen verran, että näkee lähinnä ulkoapäin oman kuansa. Kun ulkona on valoisampaa kuin sisällä.
Illalla on eriasia, kun sisällä on parempi valaistus, kuin ulkona.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei meillä ainakaan päivällä ikkunoista näe sisälle, ne heijastaa sen verran, että näkee lähinnä ulkoapäin oman kuvansa. Kun ulkona on valoisampaa kuin sisällä.
Illalla on eriasia, kun sisällä on parempi valaistus, kuin ulkona.
Siis kuvansa, ei kuansa.

Yhteistyössä