nyt hittolainen tota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
ILMAAA!!!! vettä tulossa. Ärsyttää kun just tänää piti paistaa..eilen vein tytön rannalle (kävelylenkin yhteydessä) ajattelin että kastaa varpaitaan ettei tykkää vedestä kuitenkaan kun kylmää..niin mitä vielä..tuostahan tuli oikea vesipeto..meni niin lujaa siellä ja potki vettä (pidin tietty kiinni kokoajan) sanoin että huomena tullaan uudestaan että otan uikkarit,eväät ja pyyhkeen mukaan..ja nyt tuolla on tollanen ilma.. :( ei varmaan enää ikinä paista aurinko :|

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
voi kun meilläkin menis toi aurinko välillä pois ja tulis vaikka vettä.. helsingis ollaan ja täydellä teholla paistaa jo heti aamusta.

No ei Lahdessa..kyllä eilen oli helle..mut nytten näyttää että kohta taas sataa |O ihan sanonko mikä koko kaupunki

mitä..mä olen etelä-suomessa eihän lahti ole etelä-suomea? eiks se oo päijät hämettä, vai oonko ymmärtäny väärin?

no..en tiijä kyllä mä olen aina sanonut että asun etelä-suomessa ja päijät-hämeessä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
voi kun meilläkin menis toi aurinko välillä pois ja tulis vaikka vettä.. helsingis ollaan ja täydellä teholla paistaa jo heti aamusta.

No ei Lahdessa..kyllä eilen oli helle..mut nytten näyttää että kohta taas sataa |O ihan sanonko mikä koko kaupunki

heipsan,täällä myös äiti lahdesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja ellapuu:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

heipsan,täällä myös äiti lahdesta :)

no hyvä että täällä asuu joku muukin :D :D

Yhteistyössä