Nyt huomasin ettei tänne kannata tulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyörii päässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyörii päässä

Vieras
Juu pitkästä aikaa tulin tänne palstalle ihan kyselläkseni arkiasioita..kun lukee näitä juttuja (joita ei enää tarvitsekaan lukea) huomaa, miten pelottava ahdistava maailma ilmeisesti on. Tuntuu että nämä kirjoittajat ovat ihan huippuälyllisiä olentoja, olisi mielenkiintoista tavata näitä ihmisiä ovatko oikeasti tällaisia..

En ole ehkä kovin fiksu, en ota maailman asioista tarpeeksi selvää, ja ehkä sitten hyvä niin, koska olen herkkä ja helposti masentuva ihminen, täällä saa kyllä heti tunteen, että on huonompi kuin muut. :(

Miten paljon ihmiset tietävätkään täällä asioista, itse olen ihan paniikissa, koska en ole tehnyt paljoakaan oikein näiden juttujen mukaan..jotenkin tänne palstalle tultuani tunsin koko maailman räjähtävän käsiin..kaikki nämä rokotusasiat, kasvatusasiat..täällä puhutaan siihen malliin, että olet suurinpiirtein tappamassa lapsesi, jos olet tehnyt jonkun asian kohdalla väärin..toisin kuin joku muu..en osaa selittää, mutta poistun, liian ahdistavaa :(

Juu mä olen samaa mieltä tulin tänne tänään lukemaan mitä täälä kirjoitellaan ystäväni kun kertoi lukee täältä juttuja...mutta mua ei kiinosta näitä lukea...parempi olla poissa tästä keskustelu palstasta kokonaan ja keksiä jotain parempaa tilalle :)

Tätä pitää seurata kauemmin, että tajuaa paikan huumorin. Jos ottaa liian vakavasti, niin voi tulla paha mieli. Pätemisenhaluista porukkaa täältä kyllä löytyy. Ja googlehaun perusteella tehtyjä vastauksia :).

Yhteistyössä