Nyt hyvät neuvot kehiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
Mulla tollanen 1.5v todellinen äidin tyttö. Huono ollut aina nukkumaan, lopetin imetyksen tytön ollessa 1v1kk, sen jälkeen on ollu riippuvainen mun tisseistä. Siis aina ku nukutan, tai tyttö vsyny tms. hipeltää mun tissejä ja nukahtaa siihen. Kolme kertaa olen opettanut omaan sänkyyn nukkumaan, huonolla menestyksellä, eli nukkuu edelleenkin meidän välissä. Se ei sinäänsä mua haittaa jos nukkuu välissä, mut nyt viikon ajan alkanu yöt meneen tosi huonosti, haluaa koko ajan pitää mun tissistä kiinni ja en saa sit ite siinä nukuttua. Millä mä saan ton tavan pois???

Alkuperäinen kirjoittaja Tipparoo:
Laitat omaan sänkyyn nukkuu. Annat vaikka jonkun pehmolelun tai vastaavan mitä voi räpeltää.

Kokeiltu on. Viikonko mun pitää tota raukkaa huudattaa? Tuntuu jotenki niin karmeelya tuo viimeksi ku kokeilin niin kolme iltaa huusi, nukahti sit kyl mut en mä JAKSA huudattaa ainakaa nyt ku iteltä niin voimat loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipparoo:
Laitat omaan sänkyyn nukkuu. Annat vaikka jonkun pehmolelun tai vastaavan mitä voi räpeltää.

Kokeiltu on. Viikonko mun pitää tota raukkaa huudattaa? Tuntuu jotenki niin karmeelya tuo viimeksi ku kokeilin niin kolme iltaa huusi, nukahti sit kyl mut en mä JAKSA huudattaa ainakaa nyt ku iteltä niin voimat loppu.

En mä oikeen nää muuta ratkasuu. Eikä varmaan asiasta sanominenkaan auta kun tyttös on noin pieni vielä :/

Näin mä siis tekisin.

Meidän pikkupoika nukahtaa mun vanhan yöpaidan turvin. Käytössä ollu nyt sama pesemätön paita kai 4kk (poika kohta 1v) ja sitä se nuuskuttaa ja mussuttaa ja nukahtaa alle minuutissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän pikkupoika nukahtaa mun vanhan yöpaidan turvin. Käytössä ollu nyt sama pesemätön paita kai 4kk (poika kohta 1v) ja sitä se nuuskuttaa ja mussuttaa ja nukahtaa alle minuutissa.

Meillä myös sama juttu! Yöpaita kulkee mukana joka paikkaan ja tyttö kohta 2v. Sain onneksi leikattua sen pariin osaan että joskus saa pestyä.

Yhteistyössä