V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ees tiennyt sellaisesta aikaisemmin.Ootteko muuten käyny Jodelin Muumipo*no -kanavalla?
Öö, älä muokkaa tekstejäni kiitos, kaikki tietää et oon nainen, sössötyksesi ei kiinnosta.
Tää oli siis tarkoitettu satiiriksi.Käsi ylös, keiden mielestä tää on varsin hauska trollaus?
Mistä sinä tänkin kirjoittajan taas muka tunnet?Sellaista se heteroseksi tuntuu susta olevan.
Pellekerhoa voit pitää jossakin muualla.Tää oli siis tarkoitettu satiiriksi.
En ole, oon ihan tyytyväinen tähän omaan sukupuoleeni naisena että.Mies olet ja kaikki tietää sen
Koita päättää kumpi oot. Varmaan se mies kuitenkinEn ole, oon ihan tyytyväinen tähän omaan sukupuoleeni sekä naisena että miehenä.
Oot vaan tylsä tekstejä muokkaava pippapää K fani.Koita päättää kumpi oot. Varmaan se mies kuitenkin
Oudossa muodossa puhut sit minulle.Kyllä, Kekätossarin fani olen
Olen syvästi rakastunut sinuunOudossa muodossa puhut sit minulle.
Et ole, heh heh. En ole muuttumassa mieheksi myöskään.Olen syvästi rakastunut sinuun
No ethän ooEtsitään. Itsekin olen ollut tätä kautta useilla treffeillä.
Mun 16-vuotiasta teiniäni innostaa kans kaikki pieruaiheet, kiva, että ootte samsn ikäisiä!Ei toi ole ees nauru vaan Bojanin pieru
Normaali 16v ei puhu pieruista, se kuuluu taaperoille ja ala-asteikäisille.Ei ole tullut minuun, isäänsä enemmän. 16-vuotiaana ei olla ihan vielä aikuisen tasolla kypsyydessä, näkyy myös lainaamani kirjoittajan kommentissa, miten siinäkään ei olla![]()
No, nii-in. Mun pointtini niistä puhuneeseen palstalaiseen liittyen täysin! Meillä ei teini niistä puhukaan, nauraa vain aiheelle vielä.Normaali 16v ei puhu pieruista, se kuuluu taaperoille ja ala-asteikäisille.
Normaali 16v ei puhu pieruista, se kuuluu taaperoille ja ala-asteikäisille.Ei toi ole ees nauru vaan Bojanin pieru
Jännä, ettet tälle palstalaiselle kommentoinut mitään moittivaa? Että mitä noin pieni tekee edes täällä.Normaali 16v ei puhu pieruista, se kuuluu taaperoille ja ala-asteikäisille.
No just sanoit, että puhuu ja on sen juttuja. Esität varmaan vaan täällä ja oikeasti piereskelette kilpaa sohvalla töllöä katsellessa. Vanhemmilta se oppi lähtee.No, nii-in. Mun pointtini niistä puhuneeseen palstalaiseen liittyen täysin! Meillä ei teini niistä puhukaan, nauraa vain aiheelle vielä.
En sanonut, että puhuu. Opettelepas sä lukemaan nyt vaan. Moni oppii jouluun mennessä kyllä aloittaessaan koulun.No just sanoit, että puhuu ja on sen juttuja. Esität varmaan vaan täällä ja oikeasti piereskelette kilpaa sohvalla töllöä katsellessa. Vanhemmilta se oppi lähtee.
Puhut täällä vähän väliä olevasi paskalla niin ei ihme, että teini tykkää pierujutuista.No, nii-in. Mun pointtini niistä puhuneeseen palstalaiseen liittyen täysin! Meillä ei teini niistä puhukaan, nauraa vain aiheelle vielä.
Et siis siitä oot jo vähän ohi, mutta eiköhän se läpimurto pian tule!En sanonut, että puhuu. Opettelepas sä lukemaan nyt vaan. Moni oppii jouluun mennessä kyllä aloittaessaan koulun.