Nyt ideat kehiin? Pliis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jees
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jees

Vieras
Meidän ystävä ilmoitti muutama viikko sitten, että on menossa naimisiin. Hääjuhla ja itse seremonia on vain läheisille. Ystäviä ja muita sukulaisia ei siis ole kutsuttu, perheet vain. No, haluisimme kuitenkin yllättää jollain tapaa tämän tulevan morsmaikun. Mutta ongelma tässä on nyt se, että kun ne häät on parin viikon päästä, eikä me kyllä millään ehditä ens viikonlopuksi mitään järkätä! Sitä paitsi osa poppoosta on ihan muualla päin suomea. Onko siis ihan hassua, että pitäs polttarit häiden jälkeen? Vai onko ne sitten polttarit?? Mitä muuta ne vois olla, kuin polttarit? Ja millä tapaa vois vähän niinkuin "nolata"...?? Ideat kehiin nyt! Kiitän! :)

Elkää nyt nolatko ja väkisin järkätkö mitään jos kerta muutenkin haluavat vain pienesti juhlistaa.
Mieluiten sitten keräätte ystävät kasaan, hyvää ruokaa ja lasilliset skumppaa. Häiden jälkeen.

Tää on täällä ihan kielletty aihe ja kohta saat lauman pillastuneita mammoja niskaasi... kokemuta on. ;)

Mutta järkätkää joku kiva tyttöjenilta häiden jälkeen?

Joo, tyttöjen ilta siitä tuleekin... Mutta oliskai nyt ihan kiva jotain pientä järkätä :) Ja kun meidän ystävä on sellainen, että tykkää kaikesta hullusta :D Ja baariin ollaan menossa sit illan päätteeksi... Ja ne pitää pienet häät taloudellisista syistä... Morsian itse olis ihan hirveesti halunnut isot häät...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Joo, tyttöjen ilta siitä tuleekin... Mutta oliskai nyt ihan kiva jotain pientä järkätä :) Ja kun meidän ystävä on sellainen, että tykkää kaikesta hullusta :D Ja baariin ollaan menossa sit illan päätteeksi... Ja ne pitää pienet häät taloudellisista syistä... Morsian itse olis ihan hirveesti halunnut isot häät...

Multa ei nyt mitään hyvää ideaa löydy, mutta järkätkää vaan jotain extraa jos morsian on sen tyylinen. :) Meidän morsian itse ihan toivoi jotain kunnon menoa ja sanoi että nolata saa vaikka miten, ja olisi takuulla ollut pettynyt johonkin saunailtaan. Mutta sitä oli kyllä ihan mahdoton saada ketään täällä tajuamaan. :D Kun se nolaaminen on niiiin sivistymätöntä ja brutaalia ja vaikka mitä... morsian tykkäsi kuitenkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Multa ei nyt mitään hyvää ideaa löydy, mutta järkätkää vaan jotain extraa jos morsian on sen tyylinen. :) Meidän morsian itse ihan toivoi jotain kunnon menoa ja sanoi että nolata saa vaikka miten, ja olisi takuulla ollut pettynyt johonkin saunailtaan. Mutta sitä oli kyllä ihan mahdoton saada ketään täällä tajuamaan. :D Kun se nolaaminen on niiiin sivistymätöntä ja brutaalia ja vaikka mitä... morsian tykkäsi kuitenkin. :)

Ok. Pitää katsella jostain sivuilta netistä vinkkejä :D Kiitos.

Lisää ehdotuksia!

Yhteistyössä