nyt ideoita kehiin mitä ostan 8v tytölleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
joka ei leiki

barbeilla
brazeillä
poneilla

leikkii littlest pet shopeilla mutta niitä on jo julmetun paljon

yhden lautapelin oon ostanut ja varmaan viä ainakin jonkun risto räppääjä tai ella kirjan ostan mutt muuten pää lyö tyhjää

meillä 7vuotias on toivonut ystäväkirjaa ja jotain "meikkejä" kuten huulikiiltoa ja kynsilakkaa jossain hienossa laukussa.
lisäksi ajattelin ostaa mm kirjan ja pet shopeja, vaatteita,lautapelin jne

vaate kyllä hyödyllistä eli sitä kyllä tuun ostaan.. on kyllä vaikee ostaa kun pojille ois niin paljon ideoita että pitää karsia ja miettiä mitä nyt ja mitkä ens jouluna =)

ja siis toi meikki juttu kuulosti myös kivalta tarviikin kattoo millattia tarjolla sai viime jouluna ja tykkäs kovasti ehkä joku kaulakoru tai rennakellokin mutta meneekö koru poikki ja kännykässä kuitenkin kello.

Meillä 8 v tyttö tykkää sellaisesta "vaatesuunnitteluvihosta", siinä on tyttöjen ääriviivakuvia valmiina, ja itse voi piirtää niille vaatteita. En muista nimeä. Lahjaksi tyttö saa mm. kovasti toivomansa Tamagotchin ja pehmolelun. Kivoja juttuja tuon ikäiselle ovat myös Schleich-hevoset ja koirat, palapelit, askartelujutut yms.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
joka ei leiki

barbeilla
brazeillä
poneilla

leikkii littlest pet shopeilla mutta niitä on jo julmetun paljon

yhden lautapelin oon ostanut ja varmaan viä ainakin jonkun risto räppääjä tai ella kirjan ostan mutt muuten pää lyö tyhjää

Leikkiikö nukeilla? Pehmoleluja, joku soitin...

Top Model suunnittelukirja ja siihen kaveriksi kunnon värit.
Tamagotchi on toivelistalla, samaten suuri suklaarasia =)
Musiikkia
Joku DVD, Tuhkimo ja Ice Age 3 on aika uusia

Yhteistyössä