Nyt ihmettelen minäkin tekstipipoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Noin yleisesti ottaen ne on ihan suloisia ja kivoja mutta ei silloin kun teksti ei ole kantajalleen "sopiva" vaan paremminkin mauton.

Tänään nimittäin näin koulussa välitunnilla eka-/tokaluokkalaisella kirkkaan pinkin pipon jossa luki sinkku.

Ei kyllä paras mahdollinen teksti tuon ikäiselle tyttöselle.

Saatan olla nipo mutta.......

Yhdellä nelivuotiaalla tytöllä oli puistossa musta pipo tekstillä "Nutcase". On kai jokin ilmaispipo, sillä näin Vapaa Valinnassa penaaleja samalla tekstillä, sai kun osti neljä suklaapatukkaa tms. En silti ikipäivänä laittaisi lapseni päähän sellaista!

joskus jotenkin alentavia tekstejäkin.siis laittakoon aikuinen päähänsä,mitä tahtoo,muttei lapsen päähän,alle 5v.,"palikka"-pipoa.oon varmaan tiukkis mutta oli se lasta halventava päähine.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Yhdellä nelivuotiaalla tytöllä oli puistossa musta pipo tekstillä "Nutcase". On kai jokin ilmaispipo, sillä näin Vapaa Valinnassa penaaleja samalla tekstillä, sai kun osti neljä suklaapatukkaa tms. En silti ikipäivänä laittaisi lapseni päähän sellaista!

Jospa sen tytön junttivanhemmat eivät ymmärrä englantia?

karsee. :/
silti mun mielestä löytyy tekstejä jotka ovat ihan hauskoja. esim. ostin miehelle semmosen mis lukee "uhmaiässä". se joka mun ukkoa tuntee niin tietää että se sopii sille täydellisesti. :kieh: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
silti mun mielestä löytyy tekstejä jotka ovat ihan hauskoja. esim. ostin miehelle semmosen mis lukee "uhmaiässä". se joka mun ukkoa tuntee niin tietää että se sopii sille täydellisesti. :kieh: :whistle:

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Jospa sen tytön junttivanhemmat eivät ymmärrä englantia?

Sitä perhettä voisi kyllä kuvailla juntiksikin, mutta luulisi parikymppisten sen verran ymmärtävän. Valitettavasti.

ihmettelen kyllä millanen mies laittas tommosen päälle...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ihmettelen kyllä millanen mies laittas tommosen päälle...

niin siis se on t-paita ja se pitää sitä vaan kotona. =)

Yhteistyössä