mitä huomenna ylle, kun pääsee (vihdoin) sinne Lauri Tähkän & Elonkerjuun :heart: :heart: :heart: keikalle.
(Ei sitten tämän suurempia ongelmia tänään
)
(Ei sitten tämän suurempia ongelmia tänään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jotain tiukkaa ja ehkä jopa nahkaista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras::/ pienet on murheet mut jospa sä jotain päälle löydät
Mä menen huomenna lapsen kans vaikeisiin tutkimuksiin ja kieltämättä ei paljoa ole tullu mietittyä mitä päälleni laitan.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras::/ pienet on murheet mut jospa sä jotain päälle löydät
Mä menen huomenna lapsen kans vaikeisiin tutkimuksiin ja kieltämättä ei paljoa ole tullu mietittyä mitä päälleni laitan.
Voi ei, voimia teille tutkimuksiin :hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras::/ pienet on murheet mut jospa sä jotain päälle löydät
Kiitos. Meillä koko suku ja kaveripiiri elää ihan täysillä matkassa et ihan liikuttaa ajatella heitä. Ja säälittää lapsen puolesta.Mieluummin itse olisin siinä tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras::/ pienet on murheet mut jospa sä jotain päälle löydät
Kiitos. Meillä koko suku ja kaveripiiri elää ihan täysillä matkassa et ihan liikuttaa ajatella heitä. Ja säälittää lapsen puolesta.Mieluummin itse olisin siinä tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras::/ pienet on murheet mut jospa sä jotain päälle löydät
Totta, että kaikki maailman vaivat ottais mieluummin itselle kuin lapselle... onneksi teillä vaikuttaa olevan hyvä tukiverkko tsemppaamassa. Se auttaa paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Oliskohan paha, jos olis jotain puna-mustaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras::/ pienet on murheet mut jospa sä jotain päälle löydät
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Oliskohan paha, jos olis jotain puna-mustaa?
Ei vaan just hyvä yhdistelmä
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Oliskohan paha, jos olis jotain puna-mustaa?
Si pitäis päättää, olisko se musta mekko ja punaiset sukkikset vai punaiset pillifarkut ja musta toppi. Kauheeta, kun elämä voi olla välillä rankkaa :xmas: :xmas: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Oliskohan paha, jos olis jotain puna-mustaa?
Si pitäis päättää, olisko se musta mekko ja punaiset sukkikset vai punaiset pillifarkut ja musta toppi. Kauheeta, kun elämä voi olla välillä rankkaa :xmas: :xmas: B)
Mekko jos äänestää saa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Oliskohan paha, jos olis jotain puna-mustaa?
Saa äänestää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Oliskohan paha, jos olis jotain puna-mustaa?
Saa äänestää![]()
Pistä kuvaa kans
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:No ei mul nyt ole tähän hätään laittaa kuvia, en oo kotona (vaatteet ja kamera sen sijaan on).
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:No ei mul nyt ole tähän hätään laittaa kuvia, en oo kotona (vaatteet ja kamera sen sijaan on).
höh