P
Pian kahden äiti
Vieras
Olen siis puolivuotiaan tytön äiti ja olen haaveillut pikkukakkosesta ja suunnittelimme että jätämme ehkäisyn pois kun esikko päälle vuoden. Nyt kuitenkin tein testin kun menkat myöhässä ja plussasin. Pitäisi olla onnen kukkuloilla mutta en ole, en todellakaan suunnitellut tulevani raskaaksi näin nopeasti! (Ja tiedoksi teille jotka ajattelette että olisit käyttänyt ehkäisyä niin vastaan että kyllä, meillä oli ehkäisy käytössä) Esikko valvottaa edelleen öisin ja on todella tyytymätön vauva ja suoraansanottuna jaksaminen on ollut heikoilla. Asumme paikkakunnalla mistä emme oikeastaan tunne ketään, parin kaverin kanssa kahvittelen silloin tällöin. Perheemme asuvat kaukana eivätkä näin ollen voi antaa lastenhoitoapua tms. Olen todella väsynyt vauvan kanssa, edellinen raskaus oli vaikea ja synnytys vielä vaikeampi (sain pahoja repeytymiä ja sulkijalihas repeytyi) ja paraneminen oli piinallisen hidasta.
Nyt siis taas kaikki alkaa alusta. Mielialat vaihtelevat koko ajan ja lapsen kanssa kotona tuntuu että pää hajoaa
Nyt siis taas kaikki alkaa alusta. Mielialat vaihtelevat koko ajan ja lapsen kanssa kotona tuntuu että pää hajoaa