Nyt joku tietysti haukkuu pedofiiliksi, mutta haluaisin kysyä kysymyksen pippelin kehityksestä ja kasvusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Minulla on vain yksi poika, joten kokemusta aiheeseen liittyen ei ole. Lapseni on nyt 1v ja olen miettinyt, miten pippelin kuuluu kasvaa? Kasvaako se siis lapsen mukana vaiko vasta murrosiässä vai...? Uimarannalla näin n 8v pojan jolla oli valehtelematta samankokoinen pippeli kuin minun pojallani, onko se normaalia?

Toivottavasti asiasta voitaisiin keskustella asialliesti, haluan vain lapseni parasta. Haluan pysyä pojan kehityksestä kärryillä ja varmistaa, että kaikki menee niinkuin pitääkin. Tyttöjen kohdalla se sattuneesta syystä on helpompaa. ;)

Pilit on aika eri kokoisia. Pieneltäkin näyttävä peli voi sitten olla juhlakunnossa ihan käyttökelpoinen.

(ja muoks. tämä siis aikuisen pilistä sanottuna )

mulle kun poika synty ja vaippaa vaihdoin ekaa kertaa ihmettelinmikä jälki siäpippelin alla on.. mut selkis et sehän on kaikilla pojilla sellanen viiva =D kahden tytön jälkeen vaan olin niin tyhmä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Ootko miehes kanssa jutellu tietäskö se? :D Minä kysyin omaltani eikä se osannu sanoa :D Mein poika vasta 2v joten en osaa sanoa itekkää.

No kun ei sekään tiedä. Ja veljiä minulla ei ole, joten äitninkään ei osaa auttaa ja anoppi taas on niin fiini, ettei tällaisista rivouksista ;) puhu...

Alkuperäinen kirjoittaja itte:
No tulihan se eka ivallinenki viesti sieltä, hohhoi. Ap tahtoi vain puhua aiheesta, ei tarvitse tarkoittaa että hän on huolisaan menettänyt yöunensa asiasta!!

Pakko oli kysyä kun yleensä ollaan huolissaan jos vaikuttaa liian pieneltä! Ei kai kukaan tosissaan ole huolissaan, et pojalle tulis liian iso pippeli aikuisena? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Siis olet huolissas et sun pojalla nyt jo niin iso kuin jollain 8-vuotiaalla?

No ei, kun mietin miten kuuluu kehittyä. Että kuuluuko sen kasvaa vai ei jo lapsuusiässä. Oliko nyt jotenki epäselvästi kirjotettu...?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse asiassa, mitä ihmeen väliä sillä on, varsinkaan äidille, minkä kokoinen vehje lapsella on. Voi elämän kevät! :o

No on aika paljonkin!! Kyllä minä lapselleni kaikkea parasta toivon! Ja naisena tiedän, ettei mikään prinssinnakin kokoinen vempain ole miehellekään kiva juttu! Pippeli on nuorellekkin pojalle iso juttu, en halua siitä numeroa tehdä, mutta yritän kyllä silti takavasemmalta kytätä, että kaikki on niinkuin pitääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ei, kun mietin miten kuuluu kehittyä. Että kuuluuko sen kasvaa vai ei jo lapsuusiässä. Oliko nyt jotenki epäselvästi kirjotettu...?

Voi härregud!!! Siis kyllähän nyt suhteessa muuhun vartaloon pippelikin kasvaa koko ajan samalla kun lapsi muutenkin kasvaa. Sit murrosiässä tulee se kunnon pyrähdys pojilla sinne jalkoväliin.

Voi härregud!!! Siis kyllähän nyt suhteessa muuhun vartaloon pippelikin kasvaa koko ajan samalla kun lapsi muutenkin kasvaa. Sit murrosiässä tulee se kunnon pyrähdys pojilla sinne jalkoväliin.

Okei. No näin olin ajatellutkin, se toinen poika siellä rannalla vaan hämmensi.

Okei. No näin olin ajatellutkin, se toinen poika siellä rannalla vaan hämmensi.

Ok :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Ei se kasva lapsuusiässä juurikaan, varsinainen kasvu alkaa vasta sitten noin 11-14-vuotiaana. Miksi muuten 8-vuotias poika oli uimarannalla alasti?

Vaikea arvioida... Tosin täällä maalla on lapset useinkin rannalla nakuna, niin oli meidänkin poika. Tytöt tykkää pitää nättejä röyhelöbikineitä, mutta pojilla taitaa olla luontainen tarve olla munat heiluen. ;)

Eiköhän se aika samanmoisena lapsuuden pysy, no isompi kuitenkin kuin pienellä vastasyntyneellä. Nyt kuopus 14v ja boksereissa pullottaa eli kasvanut varmaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja en ole tutkinut:
Eiköhän se aika samanmoisena lapsuuden pysy, no isompi kuitenkin kuin pienellä vastasyntyneellä. Nyt kuopus 14v ja boksereissa pullottaa eli kasvanut varmaankin.

Ootko sä tuijottanut sun lapsen jalkoväliä kun tiedät et pullottaa! Yök. Mua ällöttäis jos tietäisin, et isä olis joskus tuijottanut mun jalkoväliä ja ajatellut jotain tollasta.

Alkuperäinen kirjoittaja marso:
Eikö teillä naisilla liiku siellä korvien välissä mikään muu kuin seksi ja pippelin koko?

No ei liiku mikään muu. Tämäki aihe tietysti liittyi enemmän seksiin kuin terveyteen. Tietysti. Hoh-hoijaa...

Teille naiset jotka olette niin kiinnostuneita poikienne pippelin koosta: Tutkailetteko myös pikkutyttöjenne pimpin kokoa? Kysymys on täysin samasta asiasta. Meillä ihmisillä on eri näköisiä ja eri kokoisia sukupuolielimiä. Varmasti jokaiselle löytyy aikuusuudessa sen puolesta sopiva kumppani. Kaikki naiset eivät ole mitään hehtop....ja.

Yhteistyössä