Nyt jupisen sitten miekin miehestäni...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Pari kaveria tuli päivällä ja oli puhe, et grillaillaan ja vietellään aikaa ja sit kaverit lähtee kotio. Äsken vein pojun nukkumaan ja ku tulin alas, mies kyseli, et oonko nähny hänen lompakkoaan, ku tarviis sen. Kysyin, et onko lähös johonki, ni sano, et ku pojat haluu kaupunkiin, ni hyö lähtee. Siitä sit möksähin, ku perkule ois voinu aiemmin ilmottaa aikeistaan. Ei siinä muuten mittää, mut miulla kun loppui koulu (tai no pari palautepäivää on viel jälellä ) ja sain vakkarityön, ni kävin kaupasta ostaas herkkuja illaks, et miehen kans juhlitaan... Miehet siin läks sit vauhdilla, ni laitoin viestin perään, et ois voinu ilmottaa vähän aiemmin ja ku olin viel puhunu, et vois juhlistaa miun uutta työtä ym., ni ois voinu sit ees kysyä, et oliko miulla jotain suunnitelmia, et jos hän lähtis... Nyt tuol oottaa herkut ja taidanpa sit juhlia yksinäni...hip hei...

Miehet osaa välillä olla taulapäitä!! Todellakin ois ollut asiallista keskustella sun kanssa ensin asiasta! Onhan koulun päättyminen ja työpaikan saaminen sellasia asioita, joilla on NIIN iso merkitys elämän, että kyllä sitä on syytä juhlistaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Miehet osaa välillä olla taulapäitä!! Todellakin ois ollut asiallista keskustella sun kanssa ensin asiasta! Onhan koulun päättyminen ja työpaikan saaminen sellasia asioita, joilla on NIIN iso merkitys elämän, että kyllä sitä on syytä juhlistaa!

Ja mie tiiän, et ku mies ei oo pitkään aikaan missään ollu, ni jupisee sit miulle huomenna, et ku kerrankin hän pääsee lähtemään johonkin, ni heti mie mökötän... Senkus menis useemminkin, mut just tänää oli huono päivä, ku mie olin suunnitellu jo vaikka mitä illaks, kunhan saadaan poju nukkumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Eniten muakin ärsyttää se että sovitusta ei pidetä kiinni. Etukäteen meilläkin pitää ilmoittaa jos aikoo lähteä jonnekin. Muuten räjähdän..

Meillä nyt ei ollu varsinaisesti sovittu mitään, mut koko ajan luulin, et kaverit on vaan alkuillan meillä ja lähtevät sit jonnekkin... Yhdenkin piti lähteä ajelemaan kotiinsa naapurikaupunkiin. Mut miehelle olin aiemmin puhunu, et vois juhlistaa miuta ja ties et kävin kaupassa iltaa varten... Äkkilähtöhän se niiltä oli, et ei mies nyt hirveen paljoa aikaisemmin ois voinu miulle ilmottaa, mut ärsyttää vaan, ku mie nyt jäin sit yksin kotio juhlimaan...

Taidanpa pirauttaa kaverille, et mitä se ens viikonloppuna puuhaa, et jos lähtisin sit kamun kans juhlimaan, ku ei miestä näemmä kiinnosta...

no oisit sanonu miehelle sillon ku hä oli lähössä, ois ehkä alkanu itekki aattelee asiaa ja jääny kotia. Turha se on perään viesteillä tupista asiasta, tulee vaan kummallekin huonompi fiilis.

tiiän kuule tasan tarkkaan sun tunteen, Mulla alkaa työt maanantaina ja sit nähdään vaan viikonloppuisin miehen kanssa ja mä valmistuin myös tänään. Mies lähti ostaa herkkuja ärrältä puol 9 ja äsken kun soitin ni hän on kuulemma kaverilla ja tulee pian.. No ei siinä mitään mut sopi jo aikasemmin et lähtee 10 jälkeen kalaan toisen kaverin kanssa ja aattelin et menköön ko onhan meillä siinä pari tuntii aikaa syyä herkkuja ja jutella,oisin kuitenkin menny ajoissa nukkuun.. Ni nyt se varmaan tulee kotiin just ennen 10 vaihtaa vaatteet ja antaa mulle herkut ja lähtee meneen.. Et täälläkin syödään yksin herkkuja :(

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
no oisit sanonu miehelle sillon ku hä oli lähössä, ois ehkä alkanu itekki aattelee asiaa ja jääny kotia. Turha se on perään viesteillä tupista asiasta, tulee vaan kummallekin huonompi fiilis.

Siinä hötäkässä ei kerinny oikee mitää puhuu, ku mies etti lompakkoaan ja kyyti oli jo pihassa odottamassa ja kiirus oli...

Alkuperäinen kirjoittaja piia:
tiiän kuule tasan tarkkaan sun tunteen, Mulla alkaa työt maanantaina ja sit nähdään vaan viikonloppuisin miehen kanssa ja mä valmistuin myös tänään. Mies lähti ostaa herkkuja ärrältä puol 9 ja äsken kun soitin ni hän on kuulemma kaverilla ja tulee pian.. No ei siinä mitään mut sopi jo aikasemmin et lähtee 10 jälkeen kalaan toisen kaverin kanssa ja aattelin et menköön ko onhan meillä siinä pari tuntii aikaa syyä herkkuja ja jutella,oisin kuitenkin menny ajoissa nukkuun.. Ni nyt se varmaan tulee kotiin just ennen 10 vaihtaa vaatteet ja antaa mulle herkut ja lähtee meneen.. Et täälläkin syödään yksin herkkuja :(

Onnea valmistumisen johdosta! Nähtävästi ei nuo miehet aina osaa ajatella... huoh... Herkutellaan nyt myö sitten ja juhlitaan :) Kippis! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja piia:

Onnea valmistumisen johdosta! Nähtävästi ei nuo miehet aina osaa ajatella... huoh... Herkutellaan nyt myö sitten ja juhlitaan :) Kippis! :D

niin ja onnittelut sullekin :) täytyy ens viikolla lähteä ite,kyllä varmaan mies jo viikonloppuun mennessä kaipaa seuraa ni sit voin vaan sanoo et sori mut ku mun kaveritkin :)

Jaa-a...saas nähä milloin mies uskaltautuu kotio.. Sen verran kiukkusen viestin sille laitoin aamusella. Eilen lähti ilman avaimia ja huikkas vaan, et tulee sit vara-avaimella sisälle... Eipä miestä näkyny ja tiiän tasan tarkkaan, et missä se on, mut ois voinu perkule ilmottaa yöllä, ettei tulekaan kotio... Ja en lähde häntä hakemaan kaupungista... Kävelkööt tänne maalle...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Go girl, ei tartte kännikaloja/krapulaveikkoja hyysätä. Kärsikööt nahoissaa. Olethan jo syönyt kaikki herkut?

Sipsit meni melkein kokonaan ja miul oli 2kpl litran jäätelöpakettia: triplasuklaa itelleni ja miehelle sen herkkua AIno: raparperi ja mansikka...omani söin ja miehen jäätelön syötin koirille :D

Go girl, ei tartte kännikaloja/krapulaveikkoja hyysätä. Kärsikööt nahoissaa. Olethan jo syönyt kaikki herkut?

Sipsit meni melkein kokonaan ja miul oli 2kpl litran jäätelöpakettia: triplasuklaa itelleni ja miehelle sen herkkua AIno: raparperi ja mansikka...omani söin ja miehen jäätelön syötin koirille :D

Täs oli asennetta :D !

10 pistettä ja papukaijamerkki!!!! :D ..tämä on täydellinen kosto...ja vielä viikon selibaatti kaupanpäälle.... ;)

onnea koulun lopetuksen ja työn johdosta! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:

10 pistettä ja papukaijamerkki!!!! :D ..tämä on täydellinen kosto...ja vielä viikon selibaatti kaupanpäälle.... ;)

:) kiitti

Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:

niin ja koira vielä nukkumaan sänkyyn ukon paikalle..ukko kämpätköön vaikka soffalla ;)

Onnea ap:lle :)

munkin ukko otti lähti ulos vaiks oltiin sovuttu että kotona ollaan ja tänään perheenä ulos mennään. mut kas kummaa ukko ei vieläkään kotona.. :(

ite nyt sit lähden lapsen kans mummilaan.

se on kyl niin kumma juttu että miehet voi tehdä näitä ekstemporee lähtöjä mut ainakin mun on pyydettävä lupa ja pitkääääääääää ennen lähtökohtaa ja jos on kyse yö poissa olosta niin hitto mikä mökötys ja kiukuttelu siitäkin tulee....

MIEHET.......................

Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
munkin ukko otti lähti ulos vaiks oltiin sovuttu että kotona ollaan ja tänään perheenä ulos mennään. mut kas kummaa ukko ei vieläkään kotona.. :(

ite nyt sit lähden lapsen kans mummilaan.

se on kyl niin kumma juttu että miehet voi tehdä näitä ekstemporee lähtöjä mut ainakin mun on pyydettävä lupa ja pitkääääääääää ennen lähtökohtaa ja jos on kyse yö poissa olosta niin hitto mikä mökötys ja kiukuttelu siitäkin tulee....

MIEHET.......................

Meillä ei lupia kysellä, mut ollaan aina puhuttu, et on kuitenkin kohteliasta kysyä toiselta, et sopisko jos lähtisin, ettei käy niin, et toisella on jo jotain suunnitelmia, kuten nyt miulla eilen...
Mie oon kerran lähteny tuollee pikasee ja se oli toissa kesänä, ku saavuttiin anopin mökille alkuillasta ja poitsun kummitustäti soitti, et lähtisinkö viihteelle ja anoppi heti totes, et mee ihmeessä, mut mies mökötti, ku ilmotin niin viimetinkaan ja hän joutui jäämään yksin pojun kanssa mökille, jossa oli kuitenkin miehen vanhemmat ja pikkuvelikin paikalla...hui kauheeta :D Ja kun autolla viel läksin mökiltä kaupunkiin, ni anoppi toi niiden kotiavaimen, et pääsen heille yöks ja seuraavana päivänä sit ajelemaan takaisin mökille...Mies soittelikin heti aamulla 8 aikaan, et joko tuun...olin käyny nukkumaan 2 tuntia aikasemmin ja juonu aikas reippaasti, joten venähti hieman se lähtö :D

ikää oli 7-v.....

Yhteistyössä