Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Haave:Ihan ulkopuolelta vain sen verran että mulla myös oli ekassa ultrassa rv7+ munasarjassa iso (5cm) kysta jota sitten seurattiin rv 11+ ja totta tosiaan, se oli lähtenyt pienentymään reilusti. Ei siitä mitään suurempia kipuja tullut ja nyt rv 26+ sitä ei ole näkynyt enää moneen moneen viikkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Epeti:Ei kai se ainakaan voi kohdunulkoinen olla, jos se pussukka näkyy kohdussa?
Olenkohan mä nyt ymmärtänyt ihan oikein, että noiden viikkojen mukaan oot tehnyt plussatestejä jo ennen hedelmöittymistä?![]()
Kyllähän tuo jo vähän ihmeelliseltä vaikuttaa tai sitten oot vaan kova tyttö ennustamaan, siinä tapauksessa suosittelen lottoamista!Toivotaan kuitenkin, että siellä joku kasvaa kovaa vauhtia. :heart:
Niin ja siis itse kävin edellisessä raskaudessa yksityisellä ultrassa rv 5+0, jolloin näkyi vain sikiöpussi. Seuraavalla kerralla ultrassa rv 7+1 siellä pussissa köllötteli identtiset kaksoset.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hyväsetti:Mun tiputusepikriisissä luki et mulla oli vasemmassa munasarjassa kysta. Mut ei se lääkäri mulle siellä puhunu mitään siitä.. Se oli tosin "vaan" n. 2 cm. Mutta jatkossa vaan normaalit neuvolakäynnit... Pitää neuvolassa sit kysellä siitä..