\
Olethan sinä lapsikulta vanhemmillesi vieläkin vaikka naamassa saatat pieniä elämänryppysiä nähdä? Itse olen aina äidille ja isälle lapsikulta vaikka täyttäisin 50 vee. Toivottavasti saat nauttia näistä mainitsemistasi maallisista hyvistä asioista mahdollisimman pitkään!
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:42 vieras kirjoitti:\Tämä lapsikulta on 30 v 2 lapsen äiti ja avoliitossa. Ammatti molemmilla. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:11 vieras kirjoitti:Jokatapauksessa en nyt oikein taas ymmärrä... Kun on juttua tosta päivähoidosta ja et opiskelijoilla ei varaa maksaa jne. Olenko täysi kaheli kun olen sitä mieltä et ennen ku hankkii lapsen (vahingolle ny ei voi mitään) pitäs miettiä nämä asiat valmiiksi. Eli et ONKO VARAA siihen lapseen??!! Eihän kai mitään muutakaan hankita jos ei siihen ja ylläpitoon ole varaa. Esim auto (kökkö vertaus mut ainoa joka äkkiä tuli mieleen). :/
Voi lapsikulta! :hug: Paljon on sulla vielä oppimatta. Luojan tietää näille asioille tarkoituksensa. Ja aina kaikki ei ole ehkäistävissä ei ehkäisyvälineillä ja rahalla. Rakkautta et saa rahalla, etkä lastakaan!Siunausta sinullle, joka tapauksessa. :saint:
Olethan sinä lapsikulta vanhemmillesi vieläkin vaikka naamassa saatat pieniä elämänryppysiä nähdä? Itse olen aina äidille ja isälle lapsikulta vaikka täyttäisin 50 vee. Toivottavasti saat nauttia näistä mainitsemistasi maallisista hyvistä asioista mahdollisimman pitkään!