Nyt kaikki tiedot ja juorut tänne heti sassiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja mie ihmettelin jotta missä helevetissä sie oikein oot??!!!!! |O

Mä vaan oon jotenkin "kyllästynyt" notkumaan täällä,nyt notkun enemmän huutiksessa :saint: Ja tili hupenee sen myötä :headwall: :laugh:
Mut kolmen viikon päästä kun työt loppuu niin mä tuun takas tänne B)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Mä vaan oon jotenkin "kyllästynyt" notkumaan täällä,nyt notkun enemmän huutiksessa :saint: Ja tili hupenee sen myötä :headwall: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

mieki alotan palstatauon huomenna. viikon ajan meinaan kärvistellä etten käy ollenkaan. katotaas mimmonen polte tulee vai unohanko koko palstan tyystin :D

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

mieki alotan palstatauon huomenna. viikon ajan meinaan kärvistellä etten käy ollenkaan. katotaas mimmonen polte tulee vai unohanko koko palstan tyystin :D

Ihan hyvää se tekee,jaksaa sitten taas palstailla :saint:
Mut hei,mä tuun sitten rytinällä takas B)

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Pintelinin juttu :whistle: Juorutkaa joku siitä joka on enempi perillä siitä jutusta, ite menin eilen nukkumaan muutaman sivun jälkeen, ja aamulla se oli jo poistettu :whistle:

Hei tän mä haluan tietää :attn: :attn: :attn: :attn:

No kait tän saa tänne kirjoittaa, kun se itekin kertoi tämän täällä julkisesti. Se on rakastunu johonki mieheen jonka kans oli käyny panemassakin..

Pintelinin juttu :whistle: Juorutkaa joku siitä joka on enempi perillä siitä jutusta, ite menin eilen nukkumaan muutaman sivun jälkeen, ja aamulla se oli jo poistettu :whistle:

Hei tän mä haluan tietää :attn: :attn: :attn: :attn:

No kait tän saa tänne kirjoittaa, kun se itekin kertoi tämän täällä julkisesti. Se on rakastunu johonki mieheen jonka kans oli käyny panemassakin..

Auts..

Pintelin haluaisi eron miehestään, joka ei aavista mitään, että pintelin on ihastunut (kuulemma rakastunut) hyvin läheiseen ystävään, ilmeisesti miehensä serkkuun (?!!) joka on pintelinin ja miehensä lapsen kummi. Ovat panneetkin jo.
Tekstailevat salaa mihin muuttaisivat jne. Tapaavat nyt viikonloppuna koko perhe ja pintelin pelkää asian paljastuvan miehelleen. Kyllähän se paljastuukin sillon, ku pintelin eroaa miehestään.

Ja pintelin siis pelkää miehensä reaktioo asiaan, eli tappaa heidät.... Vaikka mikäs ihme se on. Kuulosta oudolta jutulta. Entäs jos heidän uusi ihana suhteensa ei kestäkään, niin siinä on pintelinin elämä ja ehkä poikiensakin hiukan hukassa.

Yhteistyössä