Elikkäs mistä täällä on viime aikoina keskusteltu? Moon ihan pihalla taas mitä täällä on tapahtunut :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko "tatuoin vauvan pakaraan" -juttu tuttu?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ja mie ihmettelin jotta missä helevetissä sie oikein oot??!!!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ja mie ihmettelin jotta missä helevetissä sie oikein oot??!!!!! |O
Mä vaan oon jotenkin "kyllästynyt" notkumaan täällä,nyt notkun enemmän huutiksessa :saint: Ja tili hupenee sen myötä :headwall:![]()
Mut kolmen viikon päästä kun työt loppuu niin mä tuun takas tänne B)
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:no miten kauan oot ollut poissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ja mie ihmettelin jotta missä helevetissä sie oikein oot??!!!!! |O
Mä vaan oon jotenkin "kyllästynyt" notkumaan täällä,nyt notkun enemmän huutiksessa :saint: Ja tili hupenee sen myötä :headwall:![]()
Mut kolmen viikon päästä kun työt loppuu niin mä tuun takas tänne B)
![]()
![]()
![]()
![]()
mieki alotan palstatauon huomenna. viikon ajan meinaan kärvistellä etten käy ollenkaan. katotaas mimmonen polte tulee vai unohanko koko palstan tyystin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko "tatuoin vauvan pakaraan" -juttu tuttu?
Ei kun se oli tautoin :xmas:.
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko "tatuoin vauvan pakaraan" -juttu tuttu?
viikon paras!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pintelinin juttuJuorutkaa joku siitä joka on enempi perillä siitä jutusta, ite menin eilen nukkumaan muutaman sivun jälkeen, ja aamulla se oli jo poistettu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pintelinin juttuJuorutkaa joku siitä joka on enempi perillä siitä jutusta, ite menin eilen nukkumaan muutaman sivun jälkeen, ja aamulla se oli jo poistettu
![]()
Hei tän mä haluan tietää :attn: :attn: :attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pintelinin juttuJuorutkaa joku siitä joka on enempi perillä siitä jutusta, ite menin eilen nukkumaan muutaman sivun jälkeen, ja aamulla se oli jo poistettu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pintelinin juttuJuorutkaa joku siitä joka on enempi perillä siitä jutusta, ite menin eilen nukkumaan muutaman sivun jälkeen, ja aamulla se oli jo poistettu
![]()
No kait tän saa tänne kirjoittaa, kun se itekin kertoi tämän täällä julkisesti. Se on rakastunu johonki mieheen jonka kans oli käyny panemassakin..