nyt kertokaahan kaikki mikä tää nyt sit on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Eli mies tekee reissutöitä ja on ollu puhetta et ei tykkää jos käy reissuhommissaan baarieissa,no mut meil on sit sopimus et laitetaan aina kun käyään nukkumaan toiselle viestiä vaik oltas missä,toinen voi käyä levollisin mielin nukkumaan.No juurikin tuota mies käytti hyväksi.Laitto hyvän yön viestin,ei maininnu et menee nukkuu mut kautta rantain,tuli tunne et meni nukkuuun.
Nooh,minuutti sen perään oli soittanu taksin ja kun kysyin illalla asiaa,niin sit sano sen et kävi jätkien kaa,mutta miksi piti tehä se noin? tuli niin paska ja jotenkin kusetettu olo,mulle kun nuo reissuhommat on vaikeita miehen ns historian takia.Oisin halunnu keskustella asiasta mut mies vaan sano et jaksa jauhaa.... Onko mulla oikeutta kieltää mieheltä reissutyöt,koska hän voisi jäädä myös paikkakunnalle töihin????

Ei, sulla ei ole oikeutta kieltää mieheltä tekemästä työtä mitä hän haluaa tehdä. Eikä sulla ole oikeutta kieltää häntä menemästä baariinkaan. Hän ei ole alaikäinen eikä sun holhouksen alla joten hän tekee näissä asioissa omat ratkaisunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Ei, sulla ei ole oikeutta kieltää mieheltä tekemästä työtä mitä hän haluaa tehdä. Eikä sulla ole oikeutta kieltää häntä menemästä baariinkaan. Hän ei ole alaikäinen eikä sun holhouksen alla joten hän tekee näissä asioissa omat ratkaisunsa.

mutta oliko tuo kusetus oikein???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mikä siinä oli niin kamalaa? Siis pelkäätkö että pettää? Jos ei luottoa löydy, niin tuskin tulee kovin pitkään teidän suhde toimimaan.

Valehtelu ei ole oikein. Mistä tiedät että hän sen taksin soitti ja meni baariin jos kerran oli toisella paikkakunnalla?

oltiin ulkona ja mulla jäi puhelin kotiin,joten soitin anopille miehen puhelimesta ja kaivoin anopin numeron soitetuista niin siellä näky.ihan luvalla tein.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mikä siinä oli niin kamalaa? Siis pelkäätkö että pettää? Jos ei luottoa löydy, niin tuskin tulee kovin pitkään teidän suhde toimimaan.

hän joskus vuosia sitten petti eksäänsä reissuhommissa ja pelkään! hänen äkkipikaisen harkitsemattoman luonteensa takia.osittain luotan siihen että hän arvostaa minua ja suhdettamme jossa on lapsi ja tod toinen tulossa.Eihän sen kanssa haluaisi ehkä elää että eläisi ns kaksoiselämää,mut tuosta ns.valehtelusta tuli kelju olo,miksi piti kieroilla???

Tuolla kyttäämisellä ja epäluulollasi sinä ajat hänet pettämään. Jos toinen epäilee koko ajan niin sama se vaikka pettääkin kun kerran jo epäillään koko ajan!
Siksi hän valehteli koska tiesi mitä siitä sun kanssasi seuraa! Jos hän haluaa pettää niin siihen ei vaikuta reissuhommat eikä baarit. Hän pettää jos niin haluaa.

Tuolla kyttäämisellä ja epäluulollasi sinä ajat hänet pettämään. Jos toinen epäilee koko ajan niin sama se vaikka pettääkin kun kerran jo epäillään koko ajan!
Siksi hän valehteli koska tiesi mitä siitä sun kanssasi seuraa! Jos hän haluaa pettää niin siihen ei vaikuta reissuhommat eikä baarit. Hän pettää jos niin haluaa.

pelkään että hän pettää ja en saa sitä ikinä tietää.Minä olen laittanut kaikkeni peliin,mutta tuntuu et mies ei ole sata lasissa.Jonkinlainen menovaihde vielä.En tiedä en vaan jaksa enää tätä stressiä,meillä on niin menneisyyden painolastia et en voi luottaa...mitä teen???

Ongelma on sulla jos et voi luottaa. Vaikka mies ei olisi reissuhommissa eikä koskaan kävisi baareissa, ei sun luottamus siitä kasvaisi. Miten ihmeessä olet miehen kanssa johon et luota lainkaan?

Ongelma on sulla jos et voi luottaa. Vaikka mies ei olisi reissuhommissa eikä koskaan kävisi baareissa, ei sun luottamus siitä kasvaisi. Miten ihmeessä olet miehen kanssa johon et luota lainkaan?

rakastan häntä ja toivon mukaan hän minua.meillä on lapsi.meillä on todella hyvin asiat,hauskaa ja harmonista kun mies ei ole baareissa tai reissuhommissa.Ne sotkee kaiken ja nostaa vanhat peikot esiin... olen ihan umpikujassa,viime yönä mietin et lähen ja etin oman asunnon.Jos löytäsin miehen jonka kanssa alottaa alusta,joku joka ei ole satuttanut aikasemmin,joku joka puhuu ja on halukas toimimaan tuossa luottamuksen rakentamisessa....Voi ei... :(

rakastan häntä ja toivon mukaan hän minua.meillä on lapsi.meillä on todella hyvin asiat,hauskaa ja harmonista kun mies ei ole baareissa tai reissuhommissa.Ne sotkee kaiken ja nostaa vanhat peikot esiin... olen ihan umpikujassa,viime yönä mietin et lähen ja etin oman asunnon.Jos löytäsin miehen jonka kanssa alottaa alusta,joku joka ei ole satuttanut aikasemmin,joku joka puhuu ja on halukas toimimaan tuossa luottamuksen rakentamisessa....Voi ei... :(

JOS SE UKKO SUA RAKASTAIS NIIN SE EI VALEHTELIS! NÄIN YKSINKERTAISTA

Alkuperäinen kirjoittaja MLSMFOASMFPAS:

JOS SE UKKO SUA RAKASTAIS NIIN SE EI VALEHTELIS! NÄIN YKSINKERTAISTA

ok!

Yhteistyössä