Nyt kiitos asiallisia neuvoja ja castauksia,ei vittuilua kiitos! mies juttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hermoheikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hermoheikko"

Vieras
Kirjotin jo eilen alituksen mutta siihen ei juurikaan vastailtu. Olen koko päivän ollut ihan hermona ja miettinyt mitä tehdä. Tapasin miehen jokunen aika sitten ja tavattiin pari kolme kertaa,mies kysy jo eka tapaamisella voisinko ajatelle suhdetta hänen kanssaan,menin ihan hämilleni enkä osannut vastata mitään järkevää,siiis lähes tuntematon mies kysyy joten tottkai säikähdin.Näin ollen tulikin sitten pieni peruutusvaihde päälle.No,nyt sitten viime viikolla mies otti yhteyttä ja ollaan siitä asti oltu taas tekemisissä,saatiin juteltua asia kondikseen ja mies tietää nyt sitten miksi pistin peruuttaen(viimenen suhde loppu huonosti ym). Mies kertoi että tapailee nyt toistakin mutta ei oikeen lämpene siitä ja kertoi miten tykkää minusta ja jne.Nyt tässä sitten itsekin pikkuhiljaa tajuan että taidankin tykätä miehestä koska tuntuu kurjalta että se tapailee myös toista.Tiedän ja tunnistan että nyt saattaa jo olla liian myöhäistä mutta toisaalta en usko,miksi mies olisi muuten soittanut ja oltaisiin edelleen tekemisissä. Mutta nyt tuleekin sitten se vaihe mihin tarvitsen neuvoja,onko mulla oikeutta nyt sanoa sille että ei tunnu hyvältä että tapailee myös toista? tiedän että vakavaa se ei ole ja mieskin sanonut että ei se oikein ole kovin innostunut siitä toisesta. Miten teen tai sanon että mies tajuu että en halua sen tapailevan sitä toista et en ala mihinkään peleihin että miehen tarvii nyt päättää mitä tekee. Jos sanon että sen pitää valita niin onko mulla siihen oikeutta?En edes ymmärrä miksi se tapilee sitä toista jossei ole kiinnostunutkaan siitä kovin vakavasti. Sen tiedän etten ala sellaseen missä mun lisäks pyörii joku muukin kuvioissa vaikkei olisi edes vakavaa,nainen kuitenkin on kiinnostunut miehestä.
Vai voisiko olla että mies ei edes tapaile toista mutta sanoo vaan jotta saisi muhun vähän vauhtia? tämäkin kävi mielessä.

Olen kihissyt mustien sukkien kansaa koko päivän itsekseni,tuntuu kurjalta.

[QUOTE="vieras";28529817]Mies kiinnostaa sinua nyt kun et olekaan enää ainut vaihtoehto. Jos miehellä ei olisi sitä toista, vedättäisit miestä edelleen.[/QUOTE]

Tämä nyt ei pidä yhtään paikkaansa. Ja minä en vedätä ihmisiä. Se tuli vaan niin äkkiä että säikähdin ja kyllä mua silloinkin sit harmitti kun meni hetki kun ei pidetty yhteyttä ja kun mies sitten soitti ni olin tosi ilonen,enkä sillon tiennyt tästä toisesta vaihtarista.

Puhukaa toisillenne hyvät ihmiset, olettaen että tämä ei ole provo.

Annoit miehelle pakit ja mies tuossa välissä ehti löytää jonkun toisenkin.

Ei pitäisi olla mahdoton operaatio sanoa miehelle, että voidaan tapailla, mutta jos vakavissasi tahdot tapailla, niin et hyväksy muiden tapailua.

Neljännesvuosisata sitten isipapalla oli kaikenlaisia sutinoita siellä sun täällä, osa peräkkäin, osa toisistaan tietämättä rinnakkain. Kunnes tapasi elämänsä Naisen. Kaikki muut sillähetkellä olleet sivusutinat ja tapailut isipappa lopetti siinä silmänräpäyksessä. Kaikki ei mennyt ihan taiteen sääntöjen mukaan, mutta toivon, että nuo daamit eivät kovasti asiasta kärsineet eivätkä jääneet isipappaa kaipaamaan.

[QUOTE="isipappa";28529875]Puhukaa toisillenne hyvät ihmiset, olettaen että tämä ei ole provo.

Annoit miehelle pakit ja mies tuossa välissä ehti löytää jonkun toisenkin.

Ei pitäisi olla mahdoton operaatio sanoa miehelle, että voidaan tapailla, mutta jos vakavissasi tahdot tapailla, niin et hyväksy muiden tapailua.

Neljännesvuosisata sitten isipapalla oli kaikenlaisia sutinoita siellä sun täällä, osa peräkkäin, osa toisistaan tietämättä rinnakkain. Kunnes tapasi elämänsä Naisen. Kaikki muut sillähetkellä olleet sivusutinat ja tapailut isipappa lopetti siinä silmänräpäyksessä. Kaikki ei mennyt ihan taiteen sääntöjen mukaan, mutta toivon, että nuo daamit eivät kovasti asiasta kärsineet eivätkä jääneet isipappaa kaipaamaan.[/QUOTE]

Ei ole provo ja tajua kyllä että oma vikahan tämä on mutta edellinen juttu oli ihan paskaa loppuks ja mua satutettiin niin että pelkään vähän näitä uusia juttuja.Kun mies soitti se pienen breikin jälkeen niin sano että sen oli pakko soittaa ja selvittää mitä mulla ajatuksissa. Meijän välillä tää breikki ja muut on selvitetty,me puhuttiin se selväks.Kovin se tuntuu ainakin tykkäävän musta,sanonut sen monta kertaa ja kehuu mua mennen tullen ja sano että on ilonen kun olen tässä. Ja mä heräsin tähän nyt kun otti uusiks yhtyttä tajusin että tykkään siitä ja harmittaa tämä toinen vaihtari,jos sellasta nyt edes on olemassa. Ja mies sanoo että ei se ole oikeen kiinnostunut siitä toisesta kun on mua miettinyt kokoajan.

Jos mä seuraavan kerran sanon sille että valinta on tehtävä jos tossissaan on niin eikai se tee musta mitenkään ahdistelijaa tai jotain?

Tee alusta asti selvä peli: ei muita. Jos ei onnistu, niin antaapa olla. Ihmettelen tyyppejä jotka pyörittää kahta (tai us.) yhtäaikaa....epäilyttävää!!!

Ei tää kiva tilanne ole mutta mies kyllä hetimiten kerto että siinä on nyt toinenkin jota tapaillut mutta ei ole oikeen syttynyt siihen.Siksi ihmettelenkin että miksi se ei sitten lopeta sen tapailua. Eli jos ei ole valmis lopettamaan sitä niin ei ole ilmeisesti tosissaan mun(kaan) kanssa. Vielä ei olla niin vakavassa että jos nyt kirpasee niin sitten kirpasee mutta pian voi olla myöhästä koska tänään olen jo kaivannut sitä ja harmittaa että joudun kilpailemaan.

[QUOTE="hermoheikko";28530199]Olisiko jollain vielä jotain neuvoja että miten asia ottaa esille?[/QUOTE]

ehkä alkaisin ihan suoraan keskustelemaan miehen kanssa asiasta.Ihan vaan sanomalla, että hän kiinnostaa, ja jos tunteet molemminpuolisia niin katsotaan mitä tästä tulee, mutta sen on tapahduttava ilman muita osapuolia... tämä nyt näin lyhyesti, mutta kutakuinkin sisällöltään noin :)

Minusta tuo kuulostaa siltä että joko sulla, miehellä tai molemmilla on läheisriippuvuus. Eli joku pitää hommata rinnalle hinnalla millä hyvänsä. Mitä jos ottaisit itselles aikaa ja tutkailisit kunnolla mihin tarpeeseen miehen haluat. Onko hän todella sellainen jonka kanssa voisit jakaa elämäsi vai pidätkö hänestä vain siksi kun hän on sinusta kiinnostunut. Voit toki sanoa miehelle ettei pitäisi sutinaa useamman naisen kanssa yhtä aikaa mutta älä itse hoppuile kovin vakavaan suhteeseen ennen kuin tunnet miehen perinpohjin.

Olet kiinnostunut miehestä ainoastaan, koska hänellä on toinenkin kiinnostus.Se tekee miehestä kiinnostavamman. Ei vaikuta siltä että olisit rakastunut, ehkä korkeintaan vähän ihastunut. Jos olisit rakastunut, haluaisin tämän miehen ja olisit tehnyt sen hänelle jo selväksi. Anna olla.

Yhteistyössä