H
"hermoheikko"
Vieras
Kirjotin jo eilen alituksen mutta siihen ei juurikaan vastailtu. Olen koko päivän ollut ihan hermona ja miettinyt mitä tehdä. Tapasin miehen jokunen aika sitten ja tavattiin pari kolme kertaa,mies kysy jo eka tapaamisella voisinko ajatelle suhdetta hänen kanssaan,menin ihan hämilleni enkä osannut vastata mitään järkevää,siiis lähes tuntematon mies kysyy joten tottkai säikähdin.Näin ollen tulikin sitten pieni peruutusvaihde päälle.No,nyt sitten viime viikolla mies otti yhteyttä ja ollaan siitä asti oltu taas tekemisissä,saatiin juteltua asia kondikseen ja mies tietää nyt sitten miksi pistin peruuttaen(viimenen suhde loppu huonosti ym). Mies kertoi että tapailee nyt toistakin mutta ei oikeen lämpene siitä ja kertoi miten tykkää minusta ja jne.Nyt tässä sitten itsekin pikkuhiljaa tajuan että taidankin tykätä miehestä koska tuntuu kurjalta että se tapailee myös toista.Tiedän ja tunnistan että nyt saattaa jo olla liian myöhäistä mutta toisaalta en usko,miksi mies olisi muuten soittanut ja oltaisiin edelleen tekemisissä. Mutta nyt tuleekin sitten se vaihe mihin tarvitsen neuvoja,onko mulla oikeutta nyt sanoa sille että ei tunnu hyvältä että tapailee myös toista? tiedän että vakavaa se ei ole ja mieskin sanonut että ei se oikein ole kovin innostunut siitä toisesta. Miten teen tai sanon että mies tajuu että en halua sen tapailevan sitä toista et en ala mihinkään peleihin että miehen tarvii nyt päättää mitä tekee. Jos sanon että sen pitää valita niin onko mulla siihen oikeutta?En edes ymmärrä miksi se tapilee sitä toista jossei ole kiinnostunutkaan siitä kovin vakavasti. Sen tiedän etten ala sellaseen missä mun lisäks pyörii joku muukin kuvioissa vaikkei olisi edes vakavaa,nainen kuitenkin on kiinnostunut miehestä.
Vai voisiko olla että mies ei edes tapaile toista mutta sanoo vaan jotta saisi muhun vähän vauhtia? tämäkin kävi mielessä.
Olen kihissyt mustien sukkien kansaa koko päivän itsekseni,tuntuu kurjalta.
Vai voisiko olla että mies ei edes tapaile toista mutta sanoo vaan jotta saisi muhun vähän vauhtia? tämäkin kävi mielessä.
Olen kihissyt mustien sukkien kansaa koko päivän itsekseni,tuntuu kurjalta.