Nyt kun alkaa tämä viimeinen jouluviikko, niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myyjä

Vieras
Erittäin mukavaa joulun odotusta kaikille! :)

Ja kun käyt siellä kaupassa niin muista että siellä on PALJON muitakin ihmisiä, ja se EI ole sen kassahenkilön vika!
Jos asenne kauppaan mennessä on vittuperkelesaatana niin jää kotiin! Helpotat omaa ja muiden elämää. ;)

Kiitos, sain purkautua!

(Nimim. eilen 9,5h kaupassa töissä kuunnellen ihmisten valituksia TURHASTA! :D )

itse en valittanut eilen, vaan sain mitä parhainta palvelua kuopion prismassa kun kysyin vieläkö on hyllyssä lasten buzz-pelejä, myyjä tarkisti ensin koneelta ja sitten vielä meni varastoon katsomaan ja löysikin sieltä , joten saatiin veljen tytöillekin peli pukinkonttiin ja ihmisiä oli paljon, mutta silti löytyi aikaa hyvään asiakaspalveluun :wave: ja kiitin paljon :wave:

Ihania ootte! :heart:

Yks mies valitti eilen että ompa kumma kun kaikkien pitää tänään olla kaupassa ja miksei teillä ole enempää kassoja auki (kaikki mahdolliset 31 olivat auki) ja miksei kauppoja voi pitää auki yöllä että HÄN pääsisi helpommin kauppaan.Jep...

Oikein hyvää joulun odotusta sinnekkin! Ja kiitos vaan muistutuksesta.

Olen jo oppinu, että käyn isoimmat ruokatavarat ostamassa muutamaa päivää ennen aatonaattoa isommasta kaupasta ja sitte aatonaattona vähän täydennystä tuosta pikkusesta kyläkaupasta. Muutaman kerran saanu kyynärpäästä tungoksessa kun äreät ihmiset rynnii ja kassaneidit on posket punasina, kun joutuu kätinöitä kuunteleen.

Jos omaat ärtsyn luonteen käy niissä isommissa kaupoissa jo tänään. Viimeisinä päivinä ei tosiaankaan kannata sinne ängetä...

Alkuperäinen kirjoittaja Myyjä ap:
Ihania ootte! :heart:

Yks mies valitti eilen että ompa kumma kun kaikkien pitää tänään olla kaupassa ja miksei teillä ole enempää kassoja auki (kaikki mahdolliset 31 olivat auki) ja miksei kauppoja voi pitää auki yöllä että HÄN pääsisi helpommin kauppaan.Jep...

niin, kauppojenhan pitäisi toimia yksittäisten ihmisten mukaan :D se ystävällinen herrahan voi asioida sitten 24/7-huoltsikoilla jos yökauppaa kaipaa... itellä oli kyllä joku vuosi sitten joulumieli kaukana aattona kun seistä pönötin töissä kuuntelemassa kiukkuisten asiakkaiden räpätystä ja jonoa oli monta kymmentä metriä.

onhan se tietysti totta sekin että jos aattona joutuu käymään ja haluaisi käydä pikaisesti hakemassa ne 2-3 tavaraa niin ei sieltä alle puolen tunnin pääse ja meinaa hermostuttaa, mutta en minä pura sitä myyjiin, itseeni sen puran kun olen ollut idiootti...itse pitää käydä aatonaattona hakemassa loput kamat ja maitoa ostan ainakin sen 30 litraa ettei tartte sen takia käydä kaupasa enää aattona ja muut tuoretuotteet, aattona vain haudoilla käynti

Naulan kantaan. Ja asiakkaat voisivat muistaa myös sen, ettei tarvitse ryntäillä, töniä ja etuilla jonossa. Siellä kyllä viimeinenkin joulumieli katoaa kun kuuntelee jonninjoutavaa narinaa ja jupinaa jonossa.
:flower: niille kassahenkilöille, jotka jaksavat vielä jouluhulinassakin hymyillä ja olla ystävällisiä.

Yhteistyössä