Nyt kun joululahjoja taas mietitään niin minua korpee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun äitini koko viime syksyn höpötti, että miten paljon hänen tekee mieli ulkoilupukua. Mutta sanoi aina, että käyttöaika on sellaiselle aina niin lyhyt ettei hän raaski ostaa.

No minusta ulkoilupuvun käyttöaika ei ole mitenkään lyhyt ja sittenhän sitä käytetään taas seuraavana syksynä ja keväänä, kun pysyy hyvänä.

No minä ja sisarukseni sitten ostimme kimppaan äidillemme joululahjaksi urheilukaupan ulkoilupuvun.

Sitten jouluaattona illalla soitin äidilleni ja kiitin lahjoista, joita lapsemme saivat häneltä ja jotain pientä hän oli meillekin antanut. Äiti sitten taisi siinä ohimennen kiittää myös lahjasta, mutta ei sanonut siitä mitään.

Hetken juttelin jotain lasten lahjoista ja jouluaatosta ylipäätään ja sitten kysyin, että no oliko se puku sopiva ja mitä tykkäsit. Niin äitini sanoi, että ei hän ole sitä vielä koittanut. No muutaman päivän päästä kun kysyin uudelleen niin ei edelleenkään ollut koittanut. Sen jälkeen en enää kysellyt.

Tiedän, että äiti on pukua käyttänyt, mutta minua harmittaa jotenkin tosin paljon tuo kiittämättömyys. :(

Uusimmat

Yhteistyössä