Nyt kun olen eronnut, niin eräs mies on alkanut ottamaan yhteyttä. Haluaisin ja en haluaisi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Patulaattori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Patulaattori

Jäsen
05.08.2011
32
0
6
Eli olen eronnut ja mies jota tapailin ennen avioliittoani ja johon olin ihan ihastunut, ehkä jopa rakastunut on ottanut nyt enemmän yhteyttä, kun kuuli erostani.

Haluaisin kyllä tätä miestä ja olla yhteyksissä hänen kanssaan, mutta toisaalta haluaisin myös vain olla ilman mitään miehiä.

Mies on jutellut paljon ja kertonut, että olin parasta mitä hänellä oli/on ollut (seksi ja muu yhdessäolo) ja että hän haluaisi nyt olla minun. Silloin aikanaan kumpikaan ei jostain syystä saanut suutaan auki, oltiin liian arkoja myöntämään, etä haluttaisiin kunnon suhde keskenämme.

Pitäisikö nyt kylmästi sanoa, että kahvilla voidaan käydä, mutta toosaa ei tipu ennenkuin olen saanut "suruaikani" loppuun. Eli hoidettua elämäni järjestykseen ja ehtinyt miettimään mitä oikeasti haluan.

Outo tilanne, nyt tunkis ukkoja ovista ja ikkunoista, luulin ettei kolmekymppiset, lapsia saaneet, repsahtaneet eronneet naiset olisi missään kurssissa millään markkinoilla.

Yhteistyössä