Nyt kun on ollu noista kamalista häälahjoista puhetta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lentää

Aktiivinen jäsen
29.02.2008
2 542
0
36
Kohta on kaverilla häät.. mitään lahjalistaa eivät ole tehneet ja kun kysyin, että mitä pariskunta haluaa, vastaus oli aika ympäripyöreä. Käsitin, että mitään lahjaa ei ole pakko tuoda, mutta sukulaisilta ovat pyytäneet jotain keittiövälineitä mitä heiltä puuttuu (en tiedä mitä). Eli ainakin osa porukasta tuo lahjoja enkä minä tyhjin käsin sinne kehtaa mennä enkä rahaa/lahjakorttia antaa, kun eivä sitä pyytäneet!

Päätin ostaa pullos shampanjaa ja kaksi kaunista shampanjalasia...

Mitä mieltä olisit jos tuollaisen paketin saisit häälahjaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Kohta on kaverilla häät.. mitään lahjalistaa eivät ole tehneet ja kun kysyin, että mitä pariskunta haluaa, vastaus oli aika ympäripyöreä. Käsitin, että mitään lahjaa ei ole pakko tuoda, mutta sukulaisilta ovat pyytäneet jotain keittiövälineitä mitä heiltä puuttuu (en tiedä mitä). Eli ainakin osa porukasta tuo lahjoja enkä minä tyhjin käsin sinne kehtaa mennä enkä rahaa/lahjakorttia antaa, kun eivä sitä pyytäneet!

2 shampanjalasia on vaan pitemmän päälle turhia MUN mielestä. Pitäis olla edes 6 tai 12.

Ja yks mistä me ollaan oltu ikionnellisia, on kunnon keittiöveitsi! Säilyy terävänä ja hyvänä ja joka päivä muistetaan lämmöllä antajaa kun sitä käytetään...
(merkki on Victorianox) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:

2 shampanjalasia on vaan pitemmän päälle turhia MUN mielestä. Pitäis olla edes 6 tai 12.

Voi olla.. mutta ne on tarkoitettu ihan vaan hääparille sen shampanjan nauttimiseen sit joskus kahdenkesken ;) ja on se vähän rahakysymyskin.. tuossa muodossa lahjalla hintaa n. 70 euroa, enkä oikein enempää haluaisi lahjaan laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Onko sinne tulossa joku muukin tuttu?Jos on,niin jos vaikka yhdessä hankkisitte vaikka jonkun lahjakortin yms.

en lahjakorttia haluaisi antaa.. ja itseasiassa (tietääkseni) tunnen etäisesti vain yhden häävieraista morsiammen äidin lisäksi!

Me ei saatu sitä keittiöveitseä, ja se olikin sit eka hankinta häiden jälkeen! Ei haittaa vaikka keittiövetsiä tai juustohöyliä olis kaksikin!

Kahdella shampanjalasilla ei tosiaan tee mitään, ja jos ei myöhemmin löydä samaa sarjaa, niin eripariset on ikäviä. Itse en tykkää alkomahoolilahjoista, kun en sitä juo, toiset voi arvostaa.

Ai 70 euroa ajatteli laittaa? Sillähän saa vaikka mitä kivaa: keittiötarviketta (isoa kattilaa monet ei älyä edes pyytää, emme mekään mutta onneksi saatiin), termospullo/kannu, pyyheliinoja tms liinavaatetta, kirja

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me ei saatu sitä keittiöveitseä, ja se olikin sit eka hankinta häiden jälkeen! Ei haittaa vaikka keittiövetsiä tai juustohöyliä olis kaksikin!

Kahdella shampanjalasilla ei tosiaan tee mitään, ja jos ei myöhemmin löydä samaa sarjaa, niin eripariset on ikäviä. Itse en tykkää alkomahoolilahjoista, kun en sitä juo, toiset voi arvostaa.

Tämä pari kyllä alkoholia käyttää...

Itse en ikinä kyllä vieraille shampanjaa tarjoa vaan kuohuviiniä... (oon varmaan poikkeuksellisen pihi sitten..? :laugh: ) joten useammalla kuin kahdella shampanjalasilla en itse tekisi mitään. Kuohuviinilaseja jos ostaisi, niin niitä sitten varmaan tarvitsisi useamman..?

tai niin mä ainakin tän asian ajattelin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai 70 euroa ajatteli laittaa? Sillähän saa vaikka mitä kivaa: keittiötarviketta (isoa kattilaa monet ei älyä edes pyytää, emme mekään mutta onneksi saatiin), termospullo/kannu, pyyheliinoja tms liinavaatetta, kirja

Parilla on jo vähän kaikkea keittiökamaa ja loput tarvittavat ovat pyytäneet sukulaisilta. En haluaisi ostaa turhaa (mitä ei tarvitse tai mitä on jo) joka jäis sit käyttämättä, kaapin perälle pölyttymään.

itse en haluis mitään kahta lasia!!olen joutunut kaikki turhat lahjottaa pois ku en tykkää eripari systeemistä!!sit ne lasit ois jossain kaapis ku ei kehtaa häälahjast luopua!!

Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Jos joku laittais mun häälahjaan rahaa 70 euroa niin toivottavasti ei ostais shampanjaa :whistle: Johonkin "järkevään" mieluummin..

sitäpä tässä itsekkin miettiny olen...muta mitään "järkevää" toivetta ei hääpari oo ilmassu enkä ite keksi.

Asian vierestä, mutta tuo lahjakortti johonkin tunnelmalliseen ruokaravintolaan kuulosti tosi kivalta.
Tämän idean laitan talteen. :flower: =)

Muoks. Jos tiedät hääparin arvostavan aitoa shamppanjaa, niin lahja on mainio. :)

Pyyhkeitä ei mun mielestä ole koskaan liikaa! Pellavaista pöytäliinaa vois ehdottaa seuraavaksi, mutta taitaa 70 ylittyä ja se on kanssa ehkä semmonen mistä kaikki ei tykkää.

Tai oma lahjakortti vaikka grillijuhlien järjestämiseksi? Tai sitten yhdessä sinne ravintolaan syömään, eli kortti että tarjoatte heille aterian.

Mun kaveri on peto keksimään kaikkea erilaista ja yllättävää- on vienyt postilaatikon, lääkekaapin täytettynä(tuparilahjoiksi molemmat), petanque pelin...

Yhteistyössä