Nyt kun on ollu noista kamalista häälahjoista puhetta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Kohta on kaverilla häät.. mitään lahjalistaa eivät ole tehneet ja kun kysyin, että mitä pariskunta haluaa, vastaus oli aika ympäripyöreä. Käsitin, että mitään lahjaa ei ole pakko tuoda, mutta sukulaisilta ovat pyytäneet jotain keittiövälineitä mitä heiltä puuttuu (en tiedä mitä). Eli ainakin osa porukasta tuo lahjoja enkä minä tyhjin käsin sinne kehtaa mennä enkä rahaa/lahjakorttia antaa, kun eivä sitä pyytäneet!

Päätin ostaa pullos shampanjaa ja kaksi kaunista shampanjalasia...

Mitä mieltä olisit jos tuollaisen paketin saisit häälahjaksi?

2 shampanjalasia on vaan pitemmän päälle turhia MUN mielestä. Pitäis olla edes 6 tai 12.

Jos ne on erikoisemmat, niin sit se on mun mielestä aika romanttinen juttu... Voivat juhlapäivinään kaksin skoolailla. Jos on sarjaa, voivat ite kerätä loput haluamastaan määrästä. Ihan kiva lahja siis.

Mun mielestä shampanja on hyvä lahja. Sitä tulee ite harvemmin (jos koskaan) ostettua. Mites jos hankkisit lasien tilalle pullon kaveriksi coolerin. Me vietiin kaverille sellanen ja oli tosi tykätty.

Marimekolta löytyy vaikka mitä ihanaa jos vain tietää mikä värimaailma on mieleen. Tai lahjakortti sinne. Tuo alkuperäinen idea on tietysti ihan hyvä, sinähän ne kaverisi tunnet parhaiten.

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Kohta on kaverilla häät.. mitään lahjalistaa eivät ole tehneet ja kun kysyin, että mitä pariskunta haluaa, vastaus oli aika ympäripyöreä. Käsitin, että mitään lahjaa ei ole pakko tuoda, mutta sukulaisilta ovat pyytäneet jotain keittiövälineitä mitä heiltä puuttuu (en tiedä mitä). Eli ainakin osa porukasta tuo lahjoja enkä minä tyhjin käsin sinne kehtaa mennä enkä rahaa/lahjakorttia antaa, kun eivä sitä pyytäneet!

Päätin ostaa pullos shampanjaa ja kaksi kaunista shampanjalasia...

Mitä mieltä olisit jos tuollaisen paketin saisit häälahjaksi?

Me ostettiin itse omiin häihin tällaiset lasit. Kiva idea kyl toi shampanjapullo. Siinä vois olla jotain tätä luokkaa myös lasit. Ostettu kultasepänliikkeestä, eikä olleet kovinkaan kalliit. Nyt ne on meillä muistona kaapissa ja nautitaan niistä kuoharia hääpäivinä.
:)
http://www.aijaa.com/v.php?i=2314643.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Helmari:
Marimekolta löytyy vaikka mitä ihanaa jos vain tietää mikä värimaailma on mieleen. Tai lahjakortti sinne.
Juu mutta ei 70:llä eurolla paljoa saa Marimekosta. Ei edes yhtä pussilakanasettia eikä kylpytakkia.

Myöskään peittoja ja tyynyjä molemmille tuskin saa tuolla rahalla (kuten joku ehdotti), tai itse en ainakaan ostais lahjaks mitään halpisjuttuja. Mutta ehkäpä uudet tyynyt? Jotkut laadukkaat.

Toi arpapussi oli aika hauska ja erilainen idea, sais aika hyvän setin arpoja :D

Mutta meillä oli häissä käytössä shamppanja lasit joissa toisessa lukee sulhanen ja toisessa morsian, kullatuin kirjaimin, jotain koristeita lisäksi ja kullattu reunus.

Kokeileppa jos löydät jostain sellaiset. Ja antaisit sitten vähän etukäteen jo niin voisivat hääjuhlassa käyttää.

Kaiverrettu lasitavara on hirveätä. Meillä on pari samppakaljalasia, niitä pitää olla samanlaisia enemmän jotta niitä voi käyttää. Nämä ovat tosin sellaiset, että itse voisin ostaa lisää. Eli hyvännäköisiä kannattaa ostaa vain kaksi, mutta tusinatavaraa ei

Yhteistyössä